Cloud communicatie voor de automotive
Klanten worden steeds veeleisender en tijd heeft iedereen te weinig. Door je CRM-systeem te integreren met een van onze cloud communicatie-oplossingen, geef je je klanten net dat beetje extra én werk je ook nog eens een stuk efficiënter. Ons team heeft koppelingen gemaakt met de meest gebruikte CRM-pakketten in de automotive. Eerst zien, dan geloven? We komen graag bij je langs om te laten zien hoe het werkt.
Cloud communicatie voor automotive bedrijven
Klanten worden steeds veeleisender en tijd heeft iedereen te weinig. Door je CRM-systeem te integreren met een van onze cloud communicatie-oplossingen, geef je je klanten net dat beetje extra én werk je ook nog eens een stuk efficiënter. Ons team heeft koppelingen gemaakt met de meest gebruikte CRM-pakketten in de automotive. Eerst zien, dan geloven? We komen graag bij je langs om te laten zien hoe het werkt.
Cloud communicatie voor automotive bedrijven
Klanten worden steeds veeleisender en tijd heeft iedereen te weinig. Door je CRM-systeem te integreren met een van onze cloud communicatie-oplossingen, geef je je klanten net dat beetje extra én werk je ook nog eens een stuk efficiënter. Ons team heeft koppelingen gemaakt met de meest gebruikte CRM-pakketten in de automotive. Eerst zien, dan geloven? We komen graag bij je langs om te laten zien hoe het werkt.
Maak het verschil
Met CRM-integratie voor de automotive sector
Moet jij soms twee keer naar de naam van je beller vragen? En was het kenteken nu JF of WF? Dat is vanaf nu verleden tijd. Wij integreren je CRM-software met onze telefonie-oplossing en er gaat een nieuwe wereld voor je open. Voortaan kun je gesprekken openen met ‘Gaat het om de auto met kenteken WF-541-X?‘ . Een boost voor je klanttevredenheid! Op dit moment hebben we een aantal standaard integraties beschikbaar, maar natuurlijk leveren we ook maatwerk, zoals je van ons gewend bent.

Maak het verschil
Met CRM-integratie voor de automotive
Moet jij soms twee keer naar de naam van je beller vragen? En was het kenteken nu JF of WF? Dat is vanaf nu verleden tijd. Wij integreren je CRM-software met onze telefonie-oplossing en er gaat een nieuwe wereld voor je open. Voortaan kun je gesprekken openen met ‘Gaat het om de auto met kenteken WF-541-X?’ . Een boost voor je klanttevredenheid! Op dit moment hebben we een aantal standaard integraties beschikbaar, maar natuurlijk leveren we ook maatwerk, zoals je van ons gewend bent.




Maak het verschil
Met CRM-integratie voor de automotive
Moet jij soms twee keer naar de naam van je beller vragen? En was het kenteken nu JF of WF? Dat is vanaf nu verleden tijd. Wij integreren je CRM-software met onze telefonie-oplossing en er gaat een nieuwe wereld voor je open. Voortaan kun je gesprekken openen met ‘Gaat het om de auto met kenteken WF-541-X?’ . Een boost voor je klanttevredenheid! Op dit moment hebben we een aantal standaard integraties beschikbaar, maar natuurlijk leveren we ook maatwerk, zoals je van ons gewend bent.




Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
“De koppeling met WinCar is voor ons het allergrootste voordeel. We kunnen meteen de klantgegevens zien, van de laatste APK en bandenwissel tot aan het meest recente werkplaatsbezoek. We hebben soms een dialect barrière waardoor ik de klant niet altijd versta en dan heb ik meteen alle klantgegevens bij de hand, dat is voor mij ideaal. Ik druk op de knop en ik heb direct een terugbelverzoek verzonden. Dit is voor ons de grootste winst die we hebben behaald met de nieuwe telefonie oplossing“
– Bart Winters – Auto Winters
“De koppeling met WinCar is voor ons het allergrootste voordeel. We kunnen meteen de klantgegevens zien, van de laatste APK en bandenwissel tot aan het meest recente werkplaatsbezoek. We hebben soms een dialect barrière waardoor ik de klant niet altijd versta en dan heb ik meteen alle klantgegevens bij de hand, dat is voor mij ideaal. Ik druk op de knop en ik heb direct een terugbelverzoek verzonden. Dit is voor ons de grootste winst die we hebben behaald met de nieuwe telefonie oplossing“
– Bart Winters – Auto Winters
“De koppeling met WinCar is voor ons het allergrootste voordeel. We kunnen meteen de klantgegevens zien, van de laatste APK en bandenwissel tot aan het meest recente werkplaatsbezoek. We hebben soms een dialect barrière waardoor ik de klant niet altijd versta en dan heb ik meteen alle klantgegevens bij de hand, dat is voor mij ideaal. Ik druk op de knop en ik heb direct een terugbelverzoek verzonden. Dit is voor ons de grootste winst die we hebben behaald met de nieuwe telefonie oplossing“
– Bart Winters – Auto Winters




































Gratis demo
Live de wonderen van CRM-integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe CRM-integratie eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren. We leveren uiteraard ook maatwerk. As it should be.
Gratis demo
Live de wonderen van CRM-integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe CRM-integratie eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren. We leveren uiteraard ook maatwerk. As it should be.