Koppel AFAS aan je telefonie-oplossing

AFAS: één software pakket met veel voordelen. Hiermee heb je alles in huis om bedrijfsprocessen efficiënt te laten verlopen. Van facturatie tot personeelsadministratie, van ordermanagement tot fiscaal. Dát is precies waar Destiny van houdt: efficiënter werken. Daarom is er een telefoniekoppeling ontwikkeld waarmee je direct klantgegevens vanuit AFAS in beeld krijgt bij een inkomend gesprek. Bovendien kun je ook eenvoudig andere relevante informatie laten oproepen uit AFAS, denk bijvoorbeeld aan openstaande posten, geplaatste orders, enzovoorts. En bij Destiny werkt dat simpel: je betaalt per maand, per gebruiker een vast bedrag! As it should be.

Vraag een demo aan
Afas_logo

Koppel Afas aan je telefonie-oplossing

AFAS: één software pakket met veel voordelen. Hiermee heb je alles in huis om bedrijfsprocessen efficiënt te laten verlopen. Van facturatie tot personeelsadministratie, van ordermanagement tot fiscaal. Dát is precies waar Destiny van houdt: efficiënter werken. Daarom is er een telefoniekoppeling ontwikkeld waarmee je direct klantgegevens vanuit AFAS in beeld krijgt bij een inkomend gesprek. Bovendien kun je ook eenvoudig andere relevante informatie laten oproepen uit AFAS, denk bijvoorbeeld aan openstaande posten, geplaatste orders, enzovoorts. En bij Destiny werkt dat simpel: je betaalt per maand, per gebruiker een vast bedrag! As it should be.

Koppel Afas aan je telefonie-oplossing

AFAS: één software pakket met veel voordelen. Hiermee heb je alles in huis om bedrijfsprocessen efficiënt te laten verlopen. Van facturatie tot personeelsadministratie, van ordermanagement tot fiscaal. Dát is precies waar Destiny van houdt: efficiënter werken. Daarom is er een telefoniekoppeling ontwikkeld waarmee je direct klantgegevens vanuit AFAS in beeld krijgt bij een inkomend gesprek. Bovendien kun je ook eenvoudig andere relevante informatie laten oproepen uit AFAS, denk bijvoorbeeld aan openstaande posten, geplaatste orders, enzovoorts. En bij Destiny werkt dat simpel: je betaalt per maand, per gebruiker een vast bedrag! As it should be.

Integreer AFAS met je telefonie-oplossing

Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker

Gratis demo

Herken jij het probleem dat je soms geen idee hebt wie je aan de telefoon hebt? Of dat je voor de derde keer de naam van je klant niet goed hebt verstaan? Door je telefonie te integreren met AFAS Software heb je direct alle klantgegevens in beeld bij een inkomende oproep. Daardoor weet je altijd wie er belt, kun jij jouw klant persoonlijker te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM-koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.

Integreer Afas met je telefonie-oplossing

Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker

Herken jij het probleem dat je soms geen idee hebt wie je aan de telefoon hebt? Of dat je voor de derde keer de naam van je klant niet goed hebt verstaan? Door je telefonie te integreren met AFAS Software heb je direct alle klantgegevens in beeld bij een inkomende oproep. Daardoor weet je altijd wie er belt, kun jij jouw klant persoonlijker te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM-koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.

Integreer Afas met je telefonie-oplossing

Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker

Herken jij het probleem dat je soms geen idee hebt wie je aan de telefoon hebt? Of dat je voor de derde keer de naam van je klant niet goed hebt verstaan? Door je telefonie te integreren met AFAS Software heb je direct alle klantgegevens in beeld bij een inkomende oproep. Daardoor weet je altijd wie er belt, kun jij jouw klant persoonlijker te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM-koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.

De voordelen van een AFAS koppeling

  • Direct bellen vanuit AFAS

  • Snelle klantherkenning op basis van telefoonnummers (inkomende oproepen)

  • Geïntegreerde scherminformatie (geen hinderlijke pop up’s)

  • Vanuit de telefooncentrale direct zoeken in AFAS contacten

  • Automatische tijdlijn van contactmomenten

  • Snelle implementatie, training op locatie én wij staan 24/7 voor je klaar.

  • Standaard software met uitgebreide mogelijkheden

  • Je betaalt alleen voor wat je gebruikt

De voordelen van een Realworks koppeling

  • Direct bellen vanuit Realworks

  • Snelle klantherkenning op basis van telefoonnummers (inkomende oproepen)

  • Geïntegreerde scherminformatie (geen hinderlijke pop up’s)

  • Vanuit de telefooncentrale direct zoeken in Realworks contacten

  • Automatische tijdlijn van contactmomenten

  • Snelle implementatie, training op locatie én wij staan 24/7 voor je klaar.

  • Standaard software met uitgebreide mogelijkheden

  • Je betaalt alleen voor wat je gebruikt

De voordelen van een Realworks koppeling

  • Direct bellen vanuit Realworks

  • Snelle klantherkenning op basis van telefoonnummers (inkomende oproepen)

  • Geïntegreerde scherminformatie (geen hinderlijke pop up’s)

  • Vanuit de telefooncentrale direct zoeken in Realworks contacten

  • Automatische tijdlijn van contactmomenten

  • Snelle implementatie, training op locatie én wij staan 24/7 voor je klaar.

  • Standaard software met uitgebreide mogelijkheden

  • Je betaalt alleen voor wat je gebruikt

Contactmomenten vanaf nu automatisch in je tijdlijn

Doordat alle gesprekken automatisch worden gelogd is het in één muisklik inzichtelijk wie de bellende klant voor het laatst heeft gesproken en wat er is besproken. Werkprocessen efficiënter inrichten en tegelijkertijd de juiste aandacht geven die de klant verdient? Het is mogelijk met de zakelijke telefonie oplossing van Destiny!

Contactmomenten vanaf nu automatisch in je tijdlijn

Doordat alle gesprekken automatisch worden gelogd is het in één muisklik inzichtelijk wie de bellende klant voor het laatst heeft gesproken en wat er is besproken. Werkprocessen efficiënter inrichten en tegelijkertijd de juiste aandacht geven die de klant verdient? Het is mogelijk met de zakelijke telefonie oplossing van Destiny!

Contactmomenten vanaf nu automatisch in je tijdlijn

Doordat alle gesprekken automatisch worden gelogd is het in één muisklik inzichtelijk wie de bellende klant voor het laatst heeft gesproken en wat er is besproken. Werkprocessen efficiënter inrichten en tegelijkertijd de juiste aandacht geven die de klant verdient? Het is mogelijk met de zakelijke telefonie oplossing van Destiny!

Onze CORE Destiny

Wij pakken het net even iets anders aan

0K+
Gelukkige klanten
0K+
Cloud communicatie gebruikers
0+
Enthousiaste werknemers
0+
Hechte partners
0K+
Cloud security gebruikers

Eerst zien, dan geloven

Live de wonderen van de AFAS integratie aanschouwen?

Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.

    Aantal gebruikers:*

    < 20 gebruikers21 - 50 gebruikers50 - 100 gebruikers> 100 gebruikers


    Eerst zien, dan geloven

    Live de wonderen van de Afas integratie aanschouwen?

    Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.

      Aantal gebruikers:*

      < 20 gebruikers21 - 50 gebruikers50 - 100 gebruikers> 100 gebruikers


      Eerst zien, dan geloven

      Live de wonderen van de Afas integratie aanschouwen?

      Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.

        Aantal gebruikers:*

        < 20 gebruikers21 - 50 gebruikers50 - 100 gebruikers> 100 gebruikers