Koppel CCS aan je telefonie-oplossing
Ben jij een tevreden gebruiker van CCS? Dan hebben we goed nieuws voor je. Dit CRM-systeem kun je namelijk koppelen aan onze cloud telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?

Koppel CCS aan je telefonie-oplossing
Ben jij een tevreden gebruiker van CCS? Dan hebben we goed nieuws voor je. Dit CRM-systeem kun je namelijk koppelen aan onze cloud telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?

Koppel CCS aan je telefonie-oplossing
Ben jij een tevreden gebruiker van CCS? Dan hebben we goed nieuws voor je. Dit CRM-systeem kun je namelijk koppelen aan onze cloud telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?



Eindeloos zoeken naar klantgegevens in CCS is voorgoed verleden tijd
De telefoniekoppeling met CCS laat je al informatie van de klant zien, nog voordat je de telefoon aanneemt. Deze informatie verschijnt wanneer een klant inbelt of wanneer je zelf naar een bepaalde klant belt. Dit is zichtbaar voor alle medewerkers, wat het mogelijk maakt dat zelfs medewerkers die de cliënt nog niet eerder gesproken hebben, weten waar hij of zij voor belt. Het is ook mogelijk om de klant, door middel van nummerherkenning, uit te laten komen bij een bepaalde afdeling of een bepaald persoon. Zo werkt je bedrijf een stuk efficiënter en kun je jezelf focussen op klantvriendelijkheid.
Eindeloos zoeken naar klantgegevens in Zoho CRM is voorgoed verleden tijd
De telefoniekoppeling met Zoho CRM geeft je eenvoudig een overzicht van administratieve zaken van je klanten. Deze informatie verschijnt wanneer een klant inbelt of wanneer je zelf naar een bepaalde klant belt. Je ziet dan onder andere de meest recente informatie en een overzicht van de financiële administratie van die klant. Dit is zichtbaar voor alle medewerkers, wat het mogelijk maakt dat zelfs medewerkers die de cliënt nog niet eerder gesproken hebben, weten waar hij of zij voor belt. Zo werkt je bedrijf een stuk efficiënter en kun je jezelf focussen op klantvriendelijkheid.
Integreer CCS met je telefonie-oplossing
Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker
Met een telefonie-koppeling met CCS heb je altijd de juiste informatie over je cliënten bij de hand. Het pakket van de koppeling groeit eenvoudig met je mee en kan aangepast worden naar de wensen van je bedrijf. Interesse gekregen? Neem contact met ons op, dan bekijken we samen hoe de koppeling het beste aansluit bij jouw bedrijf.
Integreer CCS met je telefonie-oplossing
Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker
Met een telefonie koppeling met CCS heb je altijd de juiste informatie over je cliënten bij de hand. Het pakket van de koppeling groeit eenvoudig met je mee en kan aangepast worden naar de wensen van je bedrijf. Interesse gekregen? Neem contact met ons op, dan bekijken we samen hoe de koppeling het beste aansluit bij jouw bedrijf.
Integreer CCSmet je telefonie-oplossing
Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker
CCS heeft uitgebreide CRM mogelijkheden, zoals het in zien van NAW-gegevens wanneer iemand belt. Dit maakt je bedrijf ook benaderbaar. Je weet meteen welke klant je aan de lijn hebt en je kunt hem of haar persoonlijk groeten. Daarnaast kun je inzichtelijk maken waar jij of een collega voor het laatst met die klant over gesproken heeft. Zo ben je weer meteen opgefrist voor het gesprek en kun je de klant nog beter helpen.
Maak het verschil
Koppel CCS aan je telefoniesysteem
Met een koppeling met CCS start je met een uitgebreide basis, die kan vervolgens op maat gemaakt worden om perfect aan te sluiten bij jouw bedrijf. Verandert er later iets in je bedrijf? Geen probleem. De telefoniekoppeling kan achteraf ook nog eenvoudig en snel aangepast of uitgebreid worden. Interesse gekregen? Neem dan gauw contact met ons op, dan bekijken we samen hoe de koppeling het beste aansluit bij jouw bedrijf.
Maak het verschil
Koppel CCS aan je telefoniesysteem
Met een koppeling met CCS start je met een uitgebreide basis, die kan vervolgens op maat gemaakt worden om perfect aan te sluiten bij jouw bedrijf. Verandert er later iets in je bedrijf? Geen probleem. De telefoniekoppeling kan achteraf ook nog eenvoudig en snel aangepast of uitgebreid worden.
Maak het verschil
Koppel CCS aan je telefoniesysteem
Met een telefonie koppeling met CCS heb je altijd de juiste informatie over je cliënten bij de hand. Het pakket van de koppeling groeit eenvoudig met je mee en kan aangepast worden naar de wensen van je bedrijf. Interesse gekregen? Neem dan gauw contact met ons op, dan bekijken we samen hoe de koppeling het beste aansluit bij jouw bedrijf.
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
Eerst zien, dan geloven
Live de wonderen van de CCS integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.
Eerst zien, dan geloven
Live de wonderen van de CCS integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.
Eerst zien, dan geloven
Live de wonderen van de CCS integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.