Koppel Kolibri aan je telefonie-oplossing
Ben jij een tevreden gebruiker van Kolibri? Dan hebben we goed nieuws voor je. Dit CRM-systeem kun je namelijk koppelen aan onze cloud telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?

Koppel Kolibri aan je telefonie-oplossing
Ben jij een tevreden gebruiker van Kolibri? Dan hebben we goed nieuws voor je. Dit CRM-systeem kun je namelijk koppelen aan onze cloud telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?

Koppel Kolibri aan je telefonie-oplossing
Ben jij een tevreden gebruiker van Kolibri? Dan hebben we goed nieuws voor je. Dit CRM-systeem kun je namelijk koppelen aan onze cloud telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?



Eindeloos zoeken naar klantgegevens in Kolibri is voorgoed verleden tijd
Door de telefoniekoppeling met Kolibri krijg je direct de naam van de klant in beeld wanneer deze belt. Je kunt makkelijk doorklikken naar de relatiekaart en daar een gespreksverslag maken die vervolgens meteen aan de klantkaart wordt toegevoegd. Zo heb je altijd de meest recente informatie van de klant bij de hand wanneer deze belt. Dit is zichtbaar voor alle medewerkers, wat het mogelijk maakt dat zelfs medewerkers die de cliënt nog niet eerder gesproken hebben, weten waar hij of zij voor belt. Zo werkt je bedrijf een stuk efficiënter en kun je jezelf focussen op klantvriendelijkheid.
Eindeloos zoeken naar klantgegevens in Kolibri is voorgoed verleden tijd
Door de telefoniekoppeling met Kolibri krijg je direct de naam van de klant in beeld wanneer deze belt. Je kunt makkelijk doorklikken naar de relatiekaart en daar een gespreksverslag maken die vervolgens meteen aan de klantkaart wordt toegevoegd. Zo heb je altijd de meest recente informatie van de klant bij de hand wanneer deze belt. Dit is zichtbaar voor alle medewerkers, wat het mogelijk maakt dat zelfs medewerkers die de cliënt nog niet eerder gesproken hebben, weten waar hij of zij voor belt. Zo werkt je bedrijf een stuk efficiënter en kun je jezelf focussen op klantvriendelijkheid.
Integreer Kolibri met je telefonie-oplossing
Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker
Met een telefonie koppeling met Kolibri heb je altijd de juiste informatie over je cliënten bij de hand. Het pakket van de koppeling groeit eenvoudig met je mee en kan aangepast worden naar de wensen van je bedrijf. Interesse gekregen? Neem contact met ons op, dan bekijken we samen hoe de koppeling het beste aansluit bij jouw bedrijf.
Integreer Kolibri met je telefonie-oplossing
Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker
Met een telefonie koppeling met Kolibri heb je altijd de juiste informatie over je cliënten bij de hand. Het pakket van de koppeling groeit eenvoudig met je mee en kan aangepast worden naar de wensen van je bedrijf. Interesse gekregen? Neem contact met ons op, dan bekijken we samen hoe de koppeling het beste aansluit bij jouw bedrijf.
Integreer Kolibri met je telefonie-oplossing
Verbeter je klantervaring & maak je leven makkelijker
Kolbri heeft uitgebreide CRM mogelijkheden, zoals het in zien van NAW-gegevens wanneer iemand belt. Dit maakt je bedrijf ook benaderbaar. Je weet meteen welke klant je aan de lijn hebt en je kunt hem of haar persoonlijk groeten. Daarnaast kun je inzichtelijk maken waar jij of een collega voor het laatst met die klant over gesproken heeft. Zo ben je weer meteen opgefrist voor het gesprek en kun je de klant nog beter helpen.
Maak het verschil
Koppel Kolibri aan je telefoniesysteem
Met een koppeling met Kolibri start je met een uitgebreide basis, die kan vervolgens op maat gemaakt worden om perfect aan te sluiten bij jouw bedrijf. Verandert er later iets in je bedrijf? Geen probleem. De telefoniekoppeling kan achteraf ook nog eenvoudig en snel aangepast of uitgebreid worden.
Maak het verschil
Koppel Kolibri aan je telefoniesysteem
Met een koppeling met Kolibri start je met een uitgebreide basis, die kan vervolgens op maat gemaakt worden om perfect aan te sluiten bij jouw bedrijf. Verandert er later iets in je bedrijf? Geen probleem. De telefoniekoppeling kan achteraf ook nog eenvoudig en snel aangepast of uitgebreid worden.
Maak het verschil
Koppel Kolibri aan je telefoniesysteem
Met een telefonie koppeling met Kolibri heb je altijd de juiste informatie over je cliënten bij de hand. Het pakket van de koppeling groeit eenvoudig met je mee en kan aangepast worden naar de wensen van je bedrijf. Interesse gekregen? Neem dan gauw contact met ons op, dan bekijken we samen hoe de koppeling het beste aansluit bij jouw bedrijf.
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
Eerst zien, dan geloven
Live de wonderen van de Kolibri integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.
Eerst zien, dan geloven
Live de wonderen van de Kolibri integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.
Eerst zien, dan geloven
Live de wonderen van de Kolibri integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe deze koppeling eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren.