Cloud communicatie voor het MKB
Bedrijfscommunicatie loopt al lang niet meer enkel via die traditionele telefooncentrale in je serverruimte. Klanten zoeken je op via chat, whatsapp of social media. Collega’s werken samen via online meetings, delen hun scherm en spreken klanten met AI-toepassingen. Dit betekent dat ze overal moeten kunnen werken: op kantoor, thuis of bij een klant. Cloud communicatie helpt jouw bedrijf omgaan met deze nieuwe uitdagingen door het voorzien van moderne tools zoals chat of een softphone.
Wat is jouw uitdaging?
De markt verandert, jouw bedrijf dus ook. We zetten je uitdagingen én onze cloud communicatie-oplossingen op een rijtje.
- Hoe blijven je teams perfect bereikbaar per telefoon?
- Hoe verbeter je je contactcenter?
- Hoe ben je op elk kanaal optimaal bereikbaar voor je klanten?
Onze oplossingen
- We integreren je telefooncentrale met je CRM, ERP of contactdatabase.
- We implementeren je communictietools zoals chat en video.
- We implementeren callcenterfunctionaliteiten zoals IVR’s, call recording en call routing.
- We maken rapporten van je telefonieverkeer.
- Hoe kunnen je werknemers vanaf elke locatie werken?
- Hoe maak je je telefoniesysteem locatie- en toestelonafhankelijk?
- Hoe ga je om met de nieuwe manier van werken in jouw bedrijf?
- Hoe kies je het juiste toestel voor elke werknemer?
Onze oplossingen
- We integreren je telefooncentrale met systemen waarmee je samenwerkt, zoals Microsoft Teams.
- We implementeren collaboratietools zoals chat en video.
- We laten je werken met één vast zakelijk nummer dankzij vast-mobiele integratie.
Jouw uitdagingen
- Hoe elimineer je de fysieke grenzen tussen je vestigingen?
- Hoe kunnen teamleden beter samenwerken vanaf verschillende locaties?
- Wat doe je met de veiligheid als je op meerdere locaties werkt?
- Wat doe je met je communicatie als je nieuwe vestigingen opricht?
Onze oplossingen
- We implementeren collaboratietools zoals chat en video
- We implementeren securitytoepassingen op de mobiele toestellen van je gebruikers.
- We passen een prijs-per-gebruikermodel toe.
- We implementeren één cloud platform; voor alle verschillende locaties en voor thuiswerkers.
- Hoe trek je jonge werknemers aan?
- Hoe voorzie je nieuwe jonge medewerkers van de modernste tools?
- Hoe optimaliseer je de werk-privébalans in je organisatie?
Onze oplossingen
- We integreren je communicatiesysteem met tools zoals videoconferencing voor sollicitaties.
- We geven je training over de tools en systemen, zoals softphones, headsets en softwareintegraties.
- We laten je werken met één vast professioneel nummer dankzij vast-mobiele integratie en gebruikers kiezen zelf wanneer ze hierop bereikbaar willen zijn.
- We implementeren collaboratietools zoals chat en video
- Hoe implementeer je automatisatie op gebied van communicatie in je organisatie?
- Hoe kun je telefonie integreren met je CRM of andere applicaties?
- Hoe verhoog je de productiviteit en efficiëntie van je medewerkers?
- Hoe kan je je ICT-afdeling op communicatievlak ontzorgen?
Onze oplossingen
- We integreren je telefooncentrale met je CRM- of ERP-systeem. Zo kun je gebruik maken van click-to-dial en springt bij een inkomend gesprek meteen de juiste klantenkaart in beeld.
- We implementeren collaboratietools zoals chat en video.
- We maken rapporten van je telefonieverkeer en installeren call recording, zodat jij telefoongesprekken van klanten kan opnemen om er van te leren.
- We geven je toegang tot ons klantenportal waarin je makkelijk zelf aanpassingen kunt doorvoeren.
- We laten je werken met één vast zakelijk nummer en gebruikers kiezen zelf wanneer ze hierop bereikbaar willen zijn.
Jouw uitdagingen
- Hoe kun je je telefoniekosten onder controle houden?
- Hoe vermijd je een “uurtje factuurtje” situatie?
- Hoe evolueert je communicatie mee zonder dure investeringen?
- Hoe krijg je jouw communicatiekosten omlaag?
Onze oplossingen
- We schakelen je bedrijf om van een vaste naar een telefooncentrale in de cloud.
- We installeren geen onnodige vaste toestellen.
- We passen een prijs-per-gebruikermodel toe.
Dit is hét moment om voor Destiny te kiezen
Werk efficiënt en toekomstgericht
Eén aanspreekpunt
Volledige ontzorging
Altijd up-to-date
Betaal enkel voor wat je gebruikt
Beter samenwerken
Cloud communicatie downloads
Download onze brochures


Wat onze klanten over ons zeggen


“Destiny is er altijd voor de klant. We vroegen een demo aan en de afspraak werd meteen ingepland. Bij vragen of problemen staan ze meteen voor je klaar. Op dat gebied loopt Destiny zeker voorop.“
– Bart Kusters, KSC Import