Cloud communicatie voor het MKB

Bedrijfscommunicatie loopt al lang niet meer enkel via die traditionele telefooncentrale in je serverruimte. Klanten zoeken je op via chat, whatsapp of social media. Collega’s werken samen via online meetings, delen hun scherm en spreken klanten met AI-toepassingen. Dit betekent dat ze overal moeten kunnen werken: op kantoor, thuis of bij een klant. Cloud communicatie helpt jouw bedrijf omgaan met deze nieuwe uitdagingen door het voorzien van moderne tools zoals chat of een softphone.

Vraag je gratis audit aan
Onze diensten

Is jouw organisatie klaar voor een toekomst van Hybride Werken?

Ontdek welke stappen jouw bedrijf moet ondernemen

Doe de test

En toen was daar ineens een Nieuw Normaal

Is jouw bedrijf klaar voor de digitale toekomst?

Trek een sprintje

En toen was daar ineens een Nieuw Normaal

Is jouw bedrijf klaar voor de digitale toekomst?

Trek een sprintje

Is jouw bedrijf klaar voor de toekomst?

Een betere oplossing, met minder uitgaven

Gratis audit

Wat is jouw uitdaging?

De markt verandert, jouw bedrijf dus ook. We zetten je uitdagingen én onze cloud communicatie-oplossingen op een rijtje.

Jouw uitdagingen

  • Hoe blijven je teams perfect bereikbaar per telefoon?
  • Hoe verbeter je je contactcenter?
  • Hoe ben je op elk kanaal optimaal bereikbaar voor je klanten?

Onze oplossingen

  • We integreren je telefooncentrale met je CRM, ERP of contactdatabase.
  • We implementeren je communictietools zoals chat en video.
  • We implementeren callcenterfunctionaliteiten zoals IVR’s, call recording en call routing.
  • We maken rapporten van je telefonieverkeer.
Jouw uitdagingen

  • Hoe kunnen je werknemers vanaf elke locatie werken?
  • Hoe maak je je telefoniesysteem locatie- en toestelonafhankelijk?
  • Hoe ga je om met de nieuwe manier van werken in jouw bedrijf?
  • Hoe kies je het juiste toestel voor elke werknemer?

Onze oplossingen

  • We integreren je telefooncentrale met systemen waarmee je samenwerkt, zoals Microsoft Teams.
  • We implementeren collaboratietools zoals chat en video.
  • We laten je werken met één vast zakelijk nummer dankzij vast-mobiele integratie.

Jouw uitdagingen

  • Hoe elimineer je de fysieke grenzen tussen je vestigingen?
  • Hoe kunnen teamleden beter samenwerken vanaf verschillende locaties?
  • Wat doe je met de veiligheid als je op meerdere locaties werkt?
  • Wat doe je met je communicatie als je nieuwe vestigingen opricht?

Onze oplossingen

  • We implementeren collaboratietools zoals chat en video
  • We implementeren securitytoepassingen op de mobiele toestellen van je gebruikers.
  • We passen een prijs-per-gebruikermodel toe.
  • We implementeren één cloud platform; voor alle verschillende locaties en voor thuiswerkers.
Jouw uitdagingen

  • Hoe trek je jonge werknemers aan?
  • Hoe voorzie je nieuwe jonge medewerkers van de modernste tools?
  • Hoe optimaliseer je de werk-privébalans in je organisatie?

Onze oplossingen

  • We integreren je communicatiesysteem met tools zoals videoconferencing voor sollicitaties.
  • We geven je training over de tools en systemen, zoals softphones, headsets en softwareintegraties.
  • We laten je werken met één vast professioneel nummer dankzij vast-mobiele integratie en gebruikers kiezen zelf wanneer ze hierop bereikbaar willen zijn.
  • We implementeren collaboratietools zoals chat en video
Jouw uitdagingen

  • Hoe implementeer je automatisatie op gebied van communicatie in je organisatie?
  • Hoe kun je telefonie integreren met je CRM of andere applicaties?
  • Hoe verhoog je de productiviteit en efficiëntie van je medewerkers?
  • Hoe kan je je ICT-afdeling op communicatievlak ontzorgen?

Onze oplossingen

  • We integreren je telefooncentrale met je CRM- of ERP-systeem. Zo kun je gebruik maken van click-to-dial en springt bij een inkomend gesprek meteen de juiste klantenkaart in beeld.
  • We implementeren collaboratietools zoals chat en video.
  • We maken rapporten van je telefonieverkeer en installeren call recording, zodat jij telefoongesprekken van klanten kan opnemen om er van te leren.
  • We geven je toegang tot ons klantenportal waarin je makkelijk zelf aanpassingen kunt doorvoeren.
  • We laten je werken met één vast zakelijk nummer en gebruikers kiezen zelf wanneer ze hierop bereikbaar willen zijn.

Jouw uitdagingen

  • Hoe kun je je telefoniekosten onder controle houden?
  • Hoe vermijd je een “uurtje factuurtje” situatie?
  • Hoe evolueert je communicatie mee zonder dure investeringen?
  • Hoe krijg je jouw communicatiekosten omlaag?

Onze oplossingen

  • We schakelen je bedrijf om van een vaste naar een telefooncentrale in de cloud.
  • We installeren geen onnodige vaste toestellen.
  • We passen een prijs-per-gebruikermodel toe.

Dit is hét moment om voor Destiny te kiezen

  • Werk efficiënt en toekomstgericht

  • Eén aanspreekpunt

  • Volledige ontzorging

  • Altijd up-to-date

  • Betaal enkel voor wat je gebruikt

  • Beter samenwerken

Cloud communicatie downloads

Download onze brochures

cloud communicatie

Wat onze klanten over ons zeggen

KSC import

Destiny is er altijd voor de klant. We vroegen een demo aan en de afspraak werd meteen ingepland. Bij vragen of problemen staan ze meteen voor je klaar. Op dat gebied loopt Destiny zeker voorop.

Bart Kusters, KSC Import

www.kscimport.nl

Meer info over cloud communicatie?

Stel je vragen aan ons team

Neem contact met ons op