Koppel cloud telefonie aan Basenet

Werk je met BaseNet? En heb je geen zin meer om uren kwijt te zijn aan urenregistratie en het zoeken naar cliëntgegevens? Dan hebben wij goed nieuws voor jou. In samenwerking met BaseNet – het meest gebruikte CRM-systeem voor de advocatuur & notarissen branche – heeft Destiny een telefonie koppeling ontwikkeld. Hiermee kun je dus alle telefoniezaken als Destiny-gebruiker direct regelen vanuit BaseNet. En bij Destiny werkt dat simpel: je betaalt per gebruiker een vast bedrag per maand.

Vraag een demo aan
  • Direct bellen vanuit Basenet;

  • Snelle klantherkenning op basis van telefoonnummers (inkomende oproepen);

  • Geïntegreerde scherminformatie (geen hinderlijke pop up’s);

  • Vanuit de telefooncentrale direct zoeken in Basenet contacten;

  • Meerdere Basenet administraties koppelen;

  • Snelle implementatie;

  • Standaard software met uitgebreide mogelijkheden;
  • Betaal alleen voor wat je gebruikt.

Dit is hét moment om voor Destiny te kiezen

  • Werk efficiënt en toekomstgericht

  • Eén aanspreekpunt

  • Volledige ontzorging

  • Altijd up-to-date

  • Betaal enkel voor wat je gebruikt

  • Beter samenwerken

Onze CORE Destiny

Wij pakken het net even iets anders aan

0K+
Gelukkige klanten
0K+
Cloud communicatie gebruikers
0+
Enthousiaste werknemers
0+
Hechte partners
0K+
Cloud security gebruikers
Alon Jansen

“Bij inkomende gesprekken ziet de medewerker meteen wie hij of zij aan de telefoon heeft en wat er de laatste keer besproken is. Dit maakt het contact met relaties nog persoonlijker en het werkt efficiënter. Dankzij onze CRM-integraties hoef je nooit meer op zoek naar klantgegevens.”

– Alon Jansen, commercieel directeur bij Destiny

Vraag een demo aan

Wij komen graag bij je langs om onze koppeling met Basenet te demonstreren. Vul hieronder je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Volg het laatste nieuws over cloud telecom, technologie & security