Cloud communicatie voor financiële dienstverleners
Klanten worden steeds veeleisender en tijd heeft iedereen te weinig. Door je CRM-systeem te integreren met een van onze cloud communicatie-oplossingen, geef je je klanten net dat beetje extra én werk je ook nog eens een stuk efficiënter. Ons team heeft koppelingen gemaakt met de meest gebruikte CRM-pakketten in de financiële dienstverlening. Eerst zien, dan geloven? We komen graag bij je langs om te laten zien hoe het werkt.
Cloud communicatie voor financiële dienstverleners
Klanten worden steeds veeleisender en tijd heeft iedereen te weinig. Door je CRM-systeem te integreren met een van onze communicatie-oplossingen, geef je je klanten net dat beetje extra én werk je ook nog eens een stuk efficiënter. Ons team heeft koppelingen gemaakt met de meest gebruikte CRM-pakketten in de financiële dienstverlening. Eerst zien, dan geloven? We komen graag bij je langs om te laten zien hoe het werkt.
Cloud communicatie voor financiële dienstverleners
Klanten worden steeds veeleisender en tijd heeft iedereen te weinig. Door je CRM-systeem te integreren met een van onze communicatie-oplossingen, geef je je klanten net dat beetje extra én werk je ook nog eens een stuk efficiënter. Ons team heeft koppelingen gemaakt met de meest gebruikte CRM-pakketten in de financiële dienstverlening. Eerst zien, dan geloven? We komen graag bij je langs om te laten zien hoe het werkt.
Maak het verschil
Met CRM-integratie voor de financiële sector
Moet jij soms twee keer naar de naam van je beller vragen? En ga je vervolgens haastig op zoek naar het juiste dossier of moet je zelfs een collega vragen? Dat is vanaf nu verleden tijd. Wij integreren je klantensoftware met onze telefonie-oplossing en er gaat een nieuwe wereld voor je open. Op dit moment hebben we een aantal standaard integraties beschikbaar, maar natuurlijk leveren we ook maatwerk, zoals je van ons gewend bent.




Maak het verschil
Met CRM-integratie voor de financiële sector
Moet jij soms twee keer naar de naam van je beller vragen? En ga je vervolgens haastig op zoek naar het juiste dossier of moet je zelfs een collega vragen? Dat is vanaf nu verleden tijd. Wij integreren je klantensoftware met onze telefonie-oplossing en er gaat een nieuwe wereld voor je open. Op dit moment hebben we een aantal standaard integraties beschikbaar, maar natuurlijk leveren we ook maatwerk, zoals je van ons gewend bent.



Maak het verschil
Met CRM-integratie voor de financiële sector
Moet jij soms twee keer naar de naam van je beller vragen? En ga je vervolgens haastig op zoek naar het juiste dossier of moet je zelfs een collega vragen? Dat is vanaf nu verleden tijd. Wij integreren je klantensoftware met onze telefonie-oplossing en er gaat een nieuwe wereld voor je open. Op dit moment hebben we een aantal standaard integraties beschikbaar, maar natuurlijk leveren we ook maatwerk, zoals je van ons gewend bent.
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
Onze CORE Destiny
Wij pakken het net even iets anders aan
“Wij zijn heel blij dat wij er nu van op aan kunnen dat wij
altijd bereikbaar zijn voor de klanten. Als een klant in een noodsituatie verkeert bijvoorbeeld door een zware aanrijding, een huis dat in brand staat of bij grote waterschade dan willen ze persoonlijk iemand spreken en geen antwoordapparaat aan de lijn krijgen en pas de dag erna of na het weekend teruggebeld worden.“
– Roel der Kinderen – der Kinderen verzekeringen b.v.
“Wij zijn heel blij dat wij er nu van op aan kunnen dat wij
altijd bereikbaar zijn voor de klanten. Als een klant in een noodsituatie verkeert bijvoorbeeld door een zware aanrijding, een huis dat in brand staat of bij grote waterschade dan willen ze persoonlijk iemand spreken en geen antwoordapparaat aan de lijn krijgen en pas de dag erna of na het weekend teruggebeld worden.“
– Roel der Kinderen – der Kinderen verzekeringen b.v.
“Wij zijn heel blij dat wij er nu van op aan kunnen dat wij
altijd bereikbaar zijn voor de klanten. Als een klant in een noodsituatie verkeert bijvoorbeeld door een zware aanrijding, een huis dat in brand staat of bij grote waterschade dan willen ze persoonlijk iemand spreken en geen antwoordapparaat aan de lijn krijgen en pas de dag erna of na het weekend teruggebeld worden.“
– Roel der Kinderen – der Kinderen verzekeringen b.v.




























































Gratis demo
Live de wonderen van CRM-integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe CRM-integratie eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren. We leveren uiteraard ook maatwerk. As it should be.
Gratis demo
Live de wonderen van CRM-integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe CRM-integratie eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren. We leveren uiteraard ook maatwerk. As it should be.
Gratis demo
Live de wonderen van CRM-integratie aanschouwen?
Neem dan contact met ons op. In een klein uurtje laten we zien hoe CRM-integratie eruit zit en wat voor voordelen het jou op kan leveren. We leveren uiteraard ook maatwerk. As it should be.