< Terug naar het overzicht

Cloudcommunicatie

Gepubliceerd op 11 maart 2020

Geschreven door Renée Müller

Destiny & het coronavirus COVID-19

Het coronavirus COVID-19 verspreidt zich momenteel in Nederland. Maandagavond vroeg minister-president Mark Rutte mensen in Noord-Brabant extra maatregelen te nemen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Destiny volgt dit advies. Wij kiezen voor de gezondheid van zowel onze medewerkers als de rest van Nederland. Samen zullen we er alles aan doen de maatschappij zo min mogelijk te belasten. In deze mail vertellen we je wat dat betekent voor onze dienstverlening.

Thuiswerken waar mogelijk

Wij adviseren onze collega’s zoveel mogelijk vanuit huis te werken. Ze hebben de tools tot hun beschikking om hun werk vanaf elke locatie uit te voeren. Dat betekent dat wij onze klanten volledig kunnen blijven bedienen en onze supportafdeling gewoon bereikbaar is zoals anders.

Ondanks dat we het wel willen, schudden we voorlopig geen handen meer en annuleren we afspraken en evenementen die geen urgente prioriteit hebben.

Dienstverlening blijft zoals je gewend bent

Met deze maatregelen willen we onze dienstverlening op een veilige manier in stand houden. Waar onze collega’s hun werkzaamheden allemaal voor 100% thuis kunnen uitvoeren, bestaat wel de kans op een leveringsvertraging van fysieke producten – zoals routers en headsets – die geïmporteerd worden uit China. We zullen er uiteraard alles aan doen om de gevolgen hiervan zoveel mogelijk te beperken.

Wij willen als Destiny de maatschappij zo min mogelijk belasten en bijdragen aan het voorkomen van de verdere verspreiding van het coronavirus. Zowel intern, als extern. Deze maatregelen houden we in ieder geval aan tot maandag 16 maart en we zullen de richtlijnen van het RIVM blijven volgen.

Mocht je vragen hebben over onze werkwijze of mogelijke impact op jouw organisatie, aarzel dan niet om ons te contacteren.

< Terug naar het overzicht

Cloudcommunicatie

Gepubliceerd op 11 maart 2020

Geschreven door Renée Müller

Destiny & het coronavirus COVID-19

Het coronavirus COVID-19 verspreidt zich momenteel in Nederland. Maandagavond vroeg minister-president Mark Rutte mensen in Noord-Brabant extra maatregelen te nemen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Destiny volgt dit advies. Wij kiezen voor de gezondheid van zowel onze medewerkers als de rest van Nederland. Samen zullen we er alles aan doen de maatschappij zo min mogelijk te belasten. In deze mail vertellen we je wat dat betekent voor onze dienstverlening.

Thuiswerken waar mogelijk

Wij adviseren onze collega’s zoveel mogelijk vanuit huis te werken. Ze hebben de tools tot hun beschikking om hun werk vanaf elke locatie uit te voeren. Dat betekent dat wij onze klanten volledig kunnen blijven bedienen en onze supportafdeling gewoon bereikbaar is zoals anders.

Ondanks dat we het wel willen, schudden we voorlopig geen handen meer en annuleren we afspraken en evenementen die geen urgente prioriteit hebben.

Dienstverlening blijft zoals je gewend bent

Met deze maatregelen willen we onze dienstverlening op een veilige manier in stand houden. Waar onze collega’s hun werkzaamheden allemaal voor 100% thuis kunnen uitvoeren, bestaat wel de kans op een leveringsvertraging van fysieke producten – zoals routers en headsets – die geïmporteerd worden uit China. We zullen er uiteraard alles aan doen om de gevolgen hiervan zoveel mogelijk te beperken.

Wij willen als Destiny de maatschappij zo min mogelijk belasten en bijdragen aan het voorkomen van de verdere verspreiding van het coronavirus. Zowel intern, als extern. Deze maatregelen houden we in ieder geval aan tot maandag 16 maart en we zullen de richtlijnen van het RIVM blijven volgen.

Mocht je vragen hebben over onze werkwijze of mogelijke impact op jouw organisatie, aarzel dan niet om ons te contacteren.

< Terug naar het overzicht

Cloudcommunicatie

Gepubliceerd op 11 maart 2020

Geschreven door Renée Müller

Destiny & het coronavirus COVID-19

Het coronavirus COVID-19 verspreidt zich momenteel in Nederland. Maandagavond vroeg minister-president Mark Rutte mensen in Noord-Brabant extra maatregelen te nemen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Destiny volgt dit advies. Wij kiezen voor de gezondheid van zowel onze medewerkers als de rest van Nederland. Samen zullen we er alles aan doen de maatschappij zo min mogelijk te belasten. In deze mail vertellen we je wat dat betekent voor onze dienstverlening.

Thuiswerken waar mogelijk

Wij adviseren onze collega’s zoveel mogelijk vanuit huis te werken. Ze hebben de tools tot hun beschikking om hun werk vanaf elke locatie uit te voeren. Dat betekent dat wij onze klanten volledig kunnen blijven bedienen en onze supportafdeling gewoon bereikbaar is zoals anders.

Ondanks dat we het wel willen, schudden we voorlopig geen handen meer en annuleren we afspraken en evenementen die geen urgente prioriteit hebben.

Dienstverlening blijft zoals je gewend bent

Met deze maatregelen willen we onze dienstverlening op een veilige manier in stand houden. Waar onze collega’s hun werkzaamheden allemaal voor 100% thuis kunnen uitvoeren, bestaat wel de kans op een leveringsvertraging van fysieke producten – zoals routers en headsets – die geïmporteerd worden uit China. We zullen er uiteraard alles aan doen om de gevolgen hiervan zoveel mogelijk te beperken.

Wij willen als Destiny de maatschappij zo min mogelijk belasten en bijdragen aan het voorkomen van de verdere verspreiding van het coronavirus. Zowel intern, als extern. Deze maatregelen houden we in ieder geval aan tot maandag 16 maart en we zullen de richtlijnen van het RIVM blijven volgen.

Mocht je vragen hebben over onze werkwijze of mogelijke impact op jouw organisatie, aarzel dan niet om ons te contacteren.