< Terug naar het overzicht

Destiny

Gepubliceerd op 14 januari 2020

Geschreven door Renée Müller

Destiny in ChannelConnect: “Puzzelstukjes nieuwe organisatie vallen in elkaar”

Destiny gaat zich komend jaar definitief profileren in Nederland. De overnames van Motto, DSD, OZMO en Escaux in de afgelopen jaren worden in 2020 nog duidelijker ingebed in Destiny. “Alle bedrijven worden één organisatie en één merk”, zegt CEO Daan De Wever in ChannelConnect. “De organisatie krijgt één salesorganisatie en we gaan met elke partner kijken welk model voor hen het beste past.”

Destiny gaat komende tijd met alle partners in gesprek om te bekijken welk businessmodel het best bij ieder van hen past. Technische partners die zelf commerciële activiteiten hebben, passen het beste binnen FLUX. Maar De Wever wil er ook zijn voor de kleinere partners die wel het klantcontract willen behouden maar onvoldoende expertise hebben van commerciële activiteiten in combinatie met bijvoorbeeld UC-diensten of Microsoft Teams. Voor hen is er het platform MyDestiny dat makkelijk offertes kan maken, provisioning doet en extra diensten kan uitrollen. “We maken het makkelijk voor partners om commerciële bundeling en technische oplevering te doen. We helpen alle type partners op een goede manier, gebaseerd op één gezamenlijk portfolio. Dat is krachtig voor ons en voor partners.”

Lees het hele artikel hier.

< Terug naar het overzicht

Destiny

Gepubliceerd op 14 januari 2020

Geschreven door Renée Müller

Destiny in ChannelConnect: “Puzzelstukjes nieuwe organisatie vallen in elkaar”

Destiny gaat zich komend jaar definitief profileren in Nederland. De overnames van Motto, DSD, OZMO en Escaux in de afgelopen jaren worden in 2020 nog duidelijker ingebed in Destiny. “Alle bedrijven worden één organisatie en één merk”, zegt CEO Daan De Wever in ChannelConnect. “De organisatie krijgt één salesorganisatie en we gaan met elke partner kijken welk model voor hen het beste past.”

Destiny gaat komende tijd met alle partners in gesprek om te bekijken welk businessmodel het best bij ieder van hen past. Technische partners die zelf commerciële activiteiten hebben, passen het beste binnen FLUX. Maar De Wever wil er ook zijn voor de kleinere partners die wel het klantcontract willen behouden maar onvoldoende expertise hebben van commerciële activiteiten in combinatie met bijvoorbeeld UC-diensten of Microsoft Teams. Voor hen is er het platform MyDestiny dat makkelijk offertes kan maken, provisioning doet en extra diensten kan uitrollen. “We maken het makkelijk voor partners om commerciële bundeling en technische oplevering te doen. We helpen alle type partners op een goede manier, gebaseerd op één gezamenlijk portfolio. Dat is krachtig voor ons en voor partners.”

Lees het hele artikel hier.

< Terug naar het overzicht

Destiny

Gepubliceerd op 14 januari 2020

Geschreven door Renée Müller

Destiny in ChannelConnect: “Puzzelstukjes nieuwe organisatie vallen in elkaar”

Destiny gaat zich komend jaar definitief profileren in Nederland. De overnames van Motto, DSD, OZMO en Escaux in de afgelopen jaren worden in 2020 nog duidelijker ingebed in Destiny. “Alle bedrijven worden één organisatie en één merk”, zegt CEO Daan De Wever in ChannelConnect. “De organisatie krijgt één salesorganisatie en we gaan met elke partner kijken welk model voor hen het beste past.”

Destiny gaat komende tijd met alle partners in gesprek om te bekijken welk businessmodel het best bij ieder van hen past. Technische partners die zelf commerciële activiteiten hebben, passen het beste binnen FLUX. Maar De Wever wil er ook zijn voor de kleinere partners die wel het klantcontract willen behouden maar onvoldoende expertise hebben van commerciële activiteiten in combinatie met bijvoorbeeld UC-diensten of Microsoft Teams. Voor hen is er het platform MyDestiny dat makkelijk offertes kan maken, provisioning doet en extra diensten kan uitrollen. “We maken het makkelijk voor partners om commerciële bundeling en technische oplevering te doen. We helpen alle type partners op een goede manier, gebaseerd op één gezamenlijk portfolio. Dat is krachtig voor ons en voor partners.”

Lees het hele artikel hier.