• Home
  • Nieuws
  • Let’s talk business met Daan De Wever
Let’s talk business met Daan De Wever live bij NBR

Let’s talk business met Daan De Wever

Fabienne de Vries ging tijdens Let’s Talk Business op New Business Radio in gesprek met Daan de Wever, CEO van Destiny. Tijdens de uitzending ging het over het opzetten en gebruiken van cloud telecom voor bedrijven en de toekomstplannen van Destiny.

In maart moest iedereen plots van thuis werken. Thuiskantoren werden snel ingericht en meetings verplaatsten zich naar de online wereld. Het snelle praatje aan het kopieerapparaat is voorbij en klantenbezoeken zitten er ook niet meer in. Toch is stilzitten geen optie, want hybride werken is here to stay volgens het snel groeiende Secure Cloud Telecom bedrijf, Destiny.

Het is tijd om te kijken naar de long-run bedrijfscommunicatie: Hoe ga je thuiswerken op een duurzame manier faciliteren? Hoe creëer je meer productiviteit, een betere klantervaring en houd je overzicht over alle bedrijfscommunicatie? Dat kom je allemaal te weten tijdens de podcast van Let’s Talk Business, waarin Daan zijn visie deelt vanuit zijn tuinkantoor in Leuven.

Over de eerste jaren van Destiny tot de omnichannel trein van vandaag

Ik zie bij startups vaak dat de jonge ondernemer de begrenzende factor is op de groei van zijn bedrijf. En dat heb ik zelf ook moeten leren. Ik heb op een moment moeten inzien dat ik met mijn jonge leeftijd niet de geknipte man was om de job van CEO uit te voeren. Toen heb ik de keuze gemaakt om een CEO in dienst te nemen. Dat is misschien wel de beste zet geweest. Hij heeft mij het vak geleerd en zonder hem was Destiny nooit geworden wat het vandaag is. Sterker nog, ik heb ingezien dat het team waardoor je je omringt de belangrijkste asset is voor je bedrijf.

Het team waardoor je je omringt is de belangrijkste asset voor je bedrijf.

You don’t build a business – you build people – and then people build your business

Met de opmars van het telewerken zijn er in de bedrijfswereld heel wat nieuwe uitdagingen aan de oppervlakte gekomen. Vandaag wordt het welzijn van medewerkers meer dan ooit op de proef gesteld. Nochtans zijn er voldoende studies die aantonen dat de professionele gezondheid van je personeel sterk verbonden is met het succes van je onderneming.

Als organisatie heb je er dus baat bij om het welzijn goed in kaart te brengen. En daar zetten we met Destiny sterk op in. Zo hebben we een model ontwikkeld om de hinderpalen en hulpbronnen van onze werknemers te ontdekken. We bieden hen – met andere woorden – een tool om in dialoog te gaan met onze organisatie. Met die inzichten, kunnen we onze team leads helpen met hun ontwikkeling. En zelfs op hoger niveau krijg je een zicht op wat de impact is van beslissingen die je neemt.

Ik ben er van overtuigd dat wanneer je in zet op het welzijn van je mensen, je automatisch resultaat ziet in de performantie van je bedrijf.

De weg naar vermenigvuldigen

De afgelopen maand stonden er 3 nieuwe overnames op de agenda van Destiny. We gaan soms snel, maar altijd met een duurzaam doel voorop. Het laatste wat we willen, is Destiny bouwen tot een industriële groep. We zien onszelf eerder als een groep waarin meerdere ondernemers met eenzelfde visie werken naar één doel.

Overnames doen, is zoals het leggen van een puzzel. Je gaat echt kijken waar mensen, teams en landen elkaar kunnen versterken.

Destiny heeft al heel wat kantelpunten gehad, en ook vandaag is er sprake van zo’n doorbraak. Er ligt zo’n fantastische toekomst voor ons, waaraan ik mee wil bouwen. We zitten in een markt waar nog zoveel bewegingsruimte is, waarin we nog zoveel meerwaarde kunnen bieden. En die meerwaarde wil ik ook aan mijn medewerkers bieden. Ik wil een organisatie bouwen waarin mensen betrokken zijn en waar ze zich gelukkig voelen.

Onze CORE Destiny

Wij pakken het net even iets anders aan

11.5K+

Gelukkige klanten

150K+

Cloud communicatie gebruikers

250+

Enthousiaste werknemers

400+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.