Nieuws2020-02-10T12:03:45+00:00

COVER STORY

Daan De Wever in ChannelConnect: ‘Puzzelstukjes nieuwe organisatie vallen in elkaar’

Destiny gaat zich komend jaar definitief profileren in Nederland. De overnames van Motto, DSD, OZMO en Escaux in de afgelopen jaren worden in 2020 nog duidelijker ingebed in Destiny.

Lees meer

10 customer experience strategieën voor 2020

By |januari 23rd, 2020|Categorieën: Communicatie, Webcare & social media monitoring|

CIO's worden steeds vaker gevraagd te helpen met het aantrekken, managen en ondersteunen van klanten. We hebben een aantal customer experience strategieën verzameld die [...]

SCL Rotterdam ervaart betere telefonische bereikbaarheid en een groter gebruiksgemak dankzij Swyx

By |januari 16th, 2020|Categorieën: Klantcases & referenties|

SCL Rotterdam maakt sinds september 2019 gebruik van Swyx. Voorheen maakten zij altijd gebruik van ISDN. Toen KPN aankondigde dat zij met ISDN gingen [...]

KSC Import: ‘Cloud telefonie net zo betrouwbaar als traditionele telefonie!’

By |januari 15th, 2020|Categorieën: Klantcases & referenties|

In de automotive branche is het van levensbelang om altijd bereikbaar te zijn. Je wilt immers je betrouwbaarheid niet in het geding brengen. KSC [...]

Destiny in ChannelConnect: “Puzzelstukjes nieuwe organisatie vallen in elkaar”

By |januari 14th, 2020|Categorieën: Destiny nieuws|

Destiny gaat zich komend jaar definitief profileren in Nederland. De overnames van Motto, DSD, OZMO en Escaux in de afgelopen jaren worden in 2020 nog [...]

Meer Berichten Laden