Ontmoet onze klanten

Deze bedrijven gingen al met succes met ons in zee

Ontdek hoe we in tal van sectoren de uitdaging aangingen om een flexibel, en kostenbesparend resultaat neer te zetten. Maar wij gaan nog een stapje verder: ontdek hoe wij met onze klanten een echte partnerrelatie aangaan… as it should be!

Ontmoet onze klanten

Deze bedrijven gingen al met succes met ons in zee

Ontdek hoe we in tal van sectoren de uitdaging aangingen om een flexibel, en kostenbesparend resultaat neer te zetten. Maar wij gaan nog een stapje verder: ontdek hoe wij met onze klanten een echte partnerrelatie aangaan… as it should be!

Waarom wij het net even anders doen

Wij zijn geen gewone telecomleverancier: wij willen een echte partnerrelatie met onze klanten. Wij zijn ook een challenger en dagen onze klanten graag uit om net iets verder te denken. Maar: we ontzorgen natuurlijk ook waar dat moet. Bij Destiny ben je geen nummer, maar heb je één aanspreekpunt en een persoonlijke aanpak. As it should be!

Wij zijn geen gewone telecomleverancier: wij willen een echte partnerrelatie met onze klanten. Wij zijn ook een challenger en dagen onze klanten graag uit om net iets verder te denken. Maar: we ontzorgen natuurlijk ook waar dat moet. Bij Destiny ben je geen nummer, maar heb je één aanspreekpunt en een persoonlijke aanpak. As it should be!

Lees de succesverhalen

En word een tikkeltje jaloers op onze klanten 😉

Lees de succesverhalen

En word een tikkeltje jaloers op onze klanten 😉

Auto Winters

Klantvriendelijker werken dankzij een koppeling met WinCar

Auto Winters maakte al jaren gebruik van ISDN-netlijnen, maar toen daar een einde aan kwam, moest het bedrijf op zoek naar een alternatief.

Lees verder
SCL Rotterdam

SCL Rotterdam

‘Wat een gebruiksgemak!’

Toen KPN aankondigde te gaan stoppen met ISDN, moest SCL op zoek naar  een ander telefoniesysteem. En precies rond die tijd stond Destiny voor de deur…

Lees verder

Slim Makelaardij

‘Dankzij Destiny zijn we veel efficiënter gaan werken’

Bij Slim Makelaardij kunnen ze hun klanten voortaan persoonlijk te woord staan.

Lees verder
Slim Makelaardij
KSC Import

KSC Import

‘Destiny krijgt een 9’

In de automotive branche is het van levensbelang om altijd bereikbaar te zijn. Met Destiny vond KSC Import hiervoor de ideale oplossing.

Lees verder

Der Kinderen Verzekeringen

‘Het is een erg stabiel systeem’

Niet bereikbaar zijn na een zware storm: de grootste angst van iedere verzekeraar. Toen het Der Kinderen Verzekeringen in 2016 gebeurde wisten ze meteen dat dat de eerste en de laatste keer zou zijn.

Lees verder
Der-Kinderen-Verzekeringen
Snuverink

Autodemontagebedrijf Snuverink

‘Het systeem werkt gebruiks-vriendelijk’

Dankzij de integratie met Automate hebben de medewerkers van Autodemontagebedrijf altijd direct alle gegevens van de klant bij de hand.

Lees verder

Feenstra Adviesgroep

‘Onze klanten zijn positief verrast’

Feenstra Adviesgroep was niet helemaal tevreden met hun oude oplossing. Ze hadden behoefte aan naar een nieuwe leverancier met een toekomstgerichte en klantvriendelijke oplossing.

Lees verder
Feenstra
Barnhoorn

Barnhoorn Bedrijfsmakelaardij

‘Dankzij snel schakelen weer bereikbaar

Als makelaarsbedrijf ben je afhankelijk van goede telefonie, wanneer deze er ineens mee ophoudt is dat ware een nachtmerrie. Gelukkig konden wij Barnhoorn Bedrijfsmakelaardij helpen snel weer bereikbaar te zijn.

Lees verder

Autodemontagebedrijf De Ooyevaar

‘We kunnen onze klanten nog sneller helpen

De Ooyevaar werkte met een inmiddels verouderd telefoniesysteem, dus werd het tijd voor een nieuwe. Deze hebben ze toen maar direct gekoppeld met CRM-integratie Automate.

Lees verder
De Ooyevaar
Connect Assuradeuren

Connect Assuradeuren

‘CRM-integratie met meerwaarde

Een betere oplossing die ook nog eens minder geld kost? Het kan echt! Dankzij de nieuwe telefonie kan Connect Assuradeuren snel schakelen en makkelijk zien wie er beschikbaar is en wie niet, voor minder geld dan de oude oplossing.

Lees verder

Thijssens Advies

‘Nooit meer vragen naar naam of polisnummer

Door de groei van Thijssens Advies voldeed het oude systeem niet meer. Dankzij Destiny kon de firma weer efficiënter werken en paste de capaciteit van de telefonie weer bij de grootte van het bedrijf.

Lees verder
Thijssens
AssuradeurenGilde

AssuradeurenGilde b.v.

‘Positief verrast door goede begeleiding en implementatie

AssuradeurenGilde groeide hard en plots werd de stabiliteit van hun telefonie een probleem. Dankzij Destiny bellen zij weer zonder problemen.

Lees verder