Klantcase: Autodemontagebedrijf De Ooyevaar

“We kunnen onze klanten nog sneller helpen”

De Ooyevaar is opgezet in 1984 als klein autodemontagebedrijf. Sindsdien is het bedrijf een stuk moderner geworden. Als je modern wilt zijn moet je mee met de tijd, en dus ook wat betreft je telefoniesysteem.

De Ooyevaar wil hun klanten een partner in mobiliteit bieden, waarbij service, kwaliteit, klanttevredenheid en het milieu hoog in het vaandel staan. Helaas sloot hun oude VoIP-centrale niet goed aan op deze manier van werken dus ging het bedrijf op zoek naar een andere leverancier. En zo kwamen ze bij Destiny terecht.

Logo-De-Ooyevaar

Autodemontagebedrijf De Ooyevaar

Gildenweg 33
1695 GD Blokker

www.deooyevaar.nl

 

“Wij zijn erg tevreden over het nieuwe telefoniesysteem. Het werkt vele malen beter dan de oude VoIP-centrale.”

– Bob Krap

Manager functie als pluspunt

De Ooyevaar heeft hun telefonie-systeem gekoppeld met CRM-integratie Automate. Bob Krap, ICT-medewerker bij de Ooyevaar, vertelt over hun ervaring. “Wij zijn erg tevreden over het nieuwe telefoniesysteem. Het werkt vele malen beter dan de oude VoIP-centrale. Onder andere de manager functies zoals meeluisteren, influisteren of inbreken bij een gesprek van één van de collega’s op het callcenter is een pluspunt.”

Met deze functie kun je als bedrijf eenvoudig meekijken met nieuwe werknemers of werknemers die ergens hulp bij nodig hebt. Je kunt bijsturen waar nodig en zelfs ingrijpen wanneer het gesprek uit de hand dreigt te lopen. Zo ben je nog zekerder van een hoge klanttevredenheid.

Switchboard is eenvoudig in gebruik

Een ander voordeel van een telefonie-koppeling met Automate is de mogelijkheid om je wachtrijen te beheren. Dit helpt je voorkomen dat je klanten te lang in de wacht hangen, je krijgt dit namelijk direct in beeld in het Switchboard. “Het Switchboard is heel eenvoudig in gebruik. Hierdoor hebben we onze wachtrijen goed in beeld en kunnen we onze klanten sneller en efficiënter helpen. Niets is zo vervelend als lang in de wacht hangen,” vertelt Bob.

“Helaas moeten we nog even wachten totdat we Automate 2.0 in gebruik kunnen nemen, maar ik ben al met de testversie aan de gang geweest en dat is nog eens tien keer beter. Dan kunnen we nog makkelijker werken doordat bij een inkomende oproep de bedrijfsnaam gelijk zichtbaar is en we de klant persoonlijk kunnen begroeten. We kunnen niet wachten tot het zo ver is.”

Benieuwd naar onze koppelingen?

Een goede telefonie-koppeling heeft De Ooyevaar geholpen klantvriendelijker en efficiënter te werken. Wil jij dat ook? Hier vind je meer over onze oplossingen speciaal voor autobedrijven.

Klantcase: Autodemontagebedrijf De Ooyevaar

“We kunnen onze klanten nog sneller helpen”

De Ooyevaar is opgezet in 1984 als klein autodemontagebedrijf. Sindsdien is het bedrijf een stuk moderner geworden. Als je modern wilt zijn moet je mee met de tijd, en dus ook wat betreft je telefoniesysteem.

De Ooyevaar wil hun klanten een partner in mobiliteit bieden, waarbij service, kwaliteit, klanttevredenheid en het milieu hoog in het vaandel staan. Helaas sloot hun oude VoIP-centrale niet goed aan op deze manier van werken dus ging het bedrijf op zoek naar een andere leverancier. En zo kwamen ze bij Destiny terecht.

Manager functie als pluspunt

De Ooyevaar heeft hun telefonie-systeem gekoppeld met CRM-integratie Automate. Bob Krap, ICT-medewerker bij de Ooyevaar, vertelt over hun ervaring. “Wij zijn erg tevreden over het nieuwe telefoniesysteem. Het werkt vele malen beter dan de oude VoIP-centrale. Onder andere de manager functies zoals meeluisteren, influisteren of inbreken bij een gesprek van één van de collega’s op het callcenter is een pluspunt.”

Met deze functie kun je als bedrijf eenvoudig meekijken met nieuwe werknemers of werknemers die ergens hulp bij nodig hebt. Je kunt bijsturen waar nodig en zelfs ingrijpen wanneer het gesprek uit de hand dreigt te lopen. Zo ben je nog zekerder van een hoge klanttevredenheid.

Switchboard is eenvoudig in gebruik

Een ander voordeel van een telefonie-koppeling met Automate is de mogelijkheid om je wachtrijen te beheren. Dit helpt je voorkomen dat je klanten te lang in de wacht hangen, je krijgt dit namelijk direct in beeld in het Switchboard. “Het Switchboard is heel eenvoudig in gebruik. Hierdoor hebben we onze wachtrijen goed in beeld en kunnen we onze klanten sneller en efficiënter helpen. Niets is zo vervelend als lang in de wacht hangen,” vertelt Bob.

“Helaas moeten we nog even wachten totdat we Automate 2.0 in gebruik kunnen nemen, maar ik ben al met de testversie aan de gang geweest en dat is nog eens tien keer beter. Dan kunnen we nog makkelijker werken doordat bij een inkomende oproep de bedrijfsnaam gelijk zichtbaar is en we de klant persoonlijk kunnen begroeten. We kunnen niet wachten tot het zo ver is.”

Benieuwd naar onze koppelingen?

Een goede telefonie-koppeling heeft De Ooyevaar geholpen klantvriendelijker en efficiënter te werken. Wil jij dat ook? Hier vind je meer over onze oplossingen speciaal voor autobedrijven.

Logo-De-Ooyevaar

Autodemontagebedrijf De Ooyevaar

Gildenweg 33
1695 GD Blokker

www.deooyevaar.nl

“Wij zijn erg tevreden over het nieuwe telefoniesysteem. Het werkt vele malen beter dan de oude VoIP-centrale.”

– Bob Krap