Klantcase: Slim Makelaardij

“Dankzij Destiny zijn we veel efficiënter gaan werken”

Bij Slim Makelaardij verliezen ze de wensen van hun opdrachtgevers nooit uit het oog en beloven altijd bereikbaar te zijn voor hun klanten. Dat laatste wordt een stuk makkelijker met het juiste telefoniesysteem. Dankzij VoIP-telefonie van Destiny en een integratie met Realworks zorgt Slim Makelaardij ervoor dat ze elke klant met persoonlijke aandacht kunnen bedienen. Alina Bijzitter-Smittenberg, de kartrekker van het makelaarskantoor, vertelt over hun ervaringen.

Slim Makelaardij is een makelaarskantoor dat gevestigd is in Groningen op de Zonnelaan 44. Alina vormt samen met haar collega makelaars en gastdames het gezicht van het bedrijf. Het bedrijf helpt kopers met een zorgeloze zoektocht aan hun droomhuis huis, terwijl ze verkopers een onbezorgde verkoop bieden.


Slim Makelaardij

Zonnelaan 44 Groningen

www.slimmakelaardij.nl

“Omdat Panas/Destiny als enige de koppeling met Realworks kon bieden, hebben we ze uitgenodigd om een demo te komen geven op onze locatie.”

– Alina Bijzitter-Smittenberg

Klantvriendelijkheid schiet omhoog

Toen Slim Makelaars verhuisde naar een ander pand, werd ook de telefonie-oplossing onder de loep genomen. “Voor de verhuizing maakten we al gebruik van VoIP-telefonie. Voordat we de overstap naar VoIP maakten, hebben we heel vaak problemen gehad met onze ISDN-leverancier. Daar werden we niet goed van. Toen er de laatste keer weer iets mis mee was hebben we gezegd “daar stoppen we mee”. Daarna zijn we gaan bellen met VoIP en dat beviel super goed. We misten alleen nog een stukje gemak in het systeem en de mogelijkheid om zaken goed te registreren en het terug kunnen zien wie er heeft gebeld. Wat we ook graag wilden was het handsfree bellen met een headset en om het communiceren met elkaar en onze klanten makkelijker te maken,” vertelt Alina.

En toen kwamen ze bij Panas/Destiny terecht. “Via Google hebben we gezocht naar een oplossing om de behoefte die er was in te vullen. Op dat moment kwamen we bij Panas/Destiny terecht. Omdat Panas/Destiny als enige de koppeling met Realworks kon bieden, hebben we ze uitgenodigd om een demo te komen geven op onze locatie.”

Overal bereikbaar zijn

De medewerkers van Slim Makelaardij bellen met Swyx. Het bedrijf wilde graag hun telefoniesysteem integreren met Realworks. Een koppeling tussen VoIP-telefonie en CRM-systeem maakt het werken voor een makelaar een stuk makkelijker en efficiënter.

Daarnaast is een makelaar vaak buiten de deur en is de mobiele app van Swyx een ideale oplossing om toch bereikbaar te zijn. Een makelaar kan hierdoor namelijk buiten de deur bellen en gebeld worden op het telefoonnummer van het bedrijf. Het is ook mogelijk om gewoon de klantkaart en call-registratie gebruiken, terwijl je onderweg bent.

Inmiddels zijn er acht werkplekken bij Slim Makelaars voorzien van VoIP-telefonie in combinatie met de CRM-integratie van Realworks. Het bedrijf heeft hiervoor vaste telefoontoestellen gekregen, maar ook headsets en de Swyx Mobile App. Zo zijn de medewerkers van Slim Makelaardij altijd en overal bereikbaar én kunnen ze elkaars beschikbaarheid goed in de gaten houden.

Goede installatie en uitgebreide training

De installatie en training werden verzorgd door Mohamed Abdirahman, onze Project Engineer. Tijdens deze training heeft Mohammed alles uitgelegd uit over de mogelijkheden van de Swyx-oplossing. Daarnaast deelde hij uitgewerkt trainingsmateriaal uit op locatie, zodat de medewerkers hier later altijd op terug kunnen vallen.

Alina vertelt hierover: “De installatie en trainingen heeft Mohamed goed verzorgd. Mohamed is eerst langs geweest tussen Kerst en Oud en Nieuw om alles alvast te installeren en in te stellen. Daarna heeft hij ons uitgelegd hoe het systeem werkte. We wilden graag dat het klaar zou staan voordat we 2 januari open gingen en dat is ook helemaal goed gekomen. Op 2 januari is Mohamed nog een keer terug gekomen naar Groningen om de trainingen te geven aan de andere werknemers.”

Efficiënter werken door informatie overzicht

Sinds de implementatie merkt Alina meteen verbetering. “We zijn absoluut efficiënter gaan werken. Het is gewoon fijn om bij een inkomende beller direct de naam en bijbehorende informatie te zien. Zelf weet ik nog wel welke klanten ik zes jaar geleden heb gehad. Dan kan ik het wel plaatsen: dat is die klant en die hoort bij dat huis. Maar als je met meerdere collega’s werkt dan ken je die klant niet meer persoonlijk, dan is het wel heel fijn om te weten dat we er al vaker zaken mee hebben gedaan. Dat werkt gewoon super!”

Fijn en persoonlijk contact

We willen onze klanten helpen hun bedrijf efficiënter en klantvriendelijker te werken, maar we vinden het ook belangrijk dat klanten bij ons terecht kunnen voor vragen. We willen de klant altijd zo snel mogelijk helpen en zorgen dat hij of zij maar één medewerker van Panas/Destiny spreekt. We hebben een goede ervaring met Panas/Destiny. Het contact was fijn en iedereen aan de andere kant van de lijn weet waar het over gaat als we bellen. Ik heb meestal contact gehad op de momenten dat er vraagstukken waren waar we tegenaan liepen. Ook soms ’s avonds en buiten kantoortijden. Bij Panas/Destiny wist iedereen op een gegeven moment wie je was. Je merkt niet hoeveel medewerkers Panas/Destiny heeft, omdat er vaak contact is met dezelfde personen. Het is fijn dat er aandacht en tijd voor je genomen wordt. Dat is hetzelfde in onze branche. Daarom geven wij van Slim Makelaardij Panas/Destiny een 8,5!”

Benieuwd naar onze koppelingen?

Een goede telefonie-koppeling heeft Slim Makelaardij geholpen efficiënter te werken en hun klanten nog persoonlijker te benaderen. Wil jij dat ook? Hier vind je meer over onze oplossingen speciaal voor de makelaardij.

Klantcase: Slim Makelaardij

“Dankzij Destiny zijn we veel efficiënter gaan werken”

Bij Slim Makelaardij verliezen ze de wensen van hun opdrachtgevers nooit uit het oog en beloven altijd bereikbaar te zijn voor hun klanten. Dat laatste wordt een stuk makkelijker met het juiste telefoniesysteem. Dankzij VoIP-telefonie van Destiny en een integratie met Realworks zorgt Slim Makelaardij ervoor dat ze elke klant met persoonlijke aandacht kunnen bedienen. Alina Bijzitter-Smittenberg, de kartrekker van het makelaarskantoor, vertelt over hun ervaringen.

Slim Makelaardij is een makelaarskantoor dat gevestigd is in Groningen op de Zonnelaan 44. Alina vormt samen met haar collega makelaars en gastdames het gezicht van het bedrijf. Het bedrijf helpt kopers met een zorgeloze zoektocht aan hun droomhuis huis, terwijl ze verkopers een onbezorgde verkoop bieden.

Klantvriendelijkheid schiet omhoog

Toen Slim Makelaars verhuisde naar een ander pand, werd ook de telefonie-oplossing onder de loep genomen. “Voor de verhuizing maakten we al gebruik van VoIP-telefonie. Voordat we de overstap naar VoIP maakten, hebben we heel vaak problemen gehad met onze ISDN-leverancier. Daar werden we niet goed van. Toen er de laatste keer weer iets mis mee was hebben we gezegd “daar stoppen we mee”. Daarna zijn we gaan bellen met VoIP en dat beviel super goed. We misten alleen nog een stukje gemak in het systeem en de mogelijkheid om zaken goed te registreren en het terug kunnen zien wie er heeft gebeld. Wat we ook graag wilden was het handsfree bellen met een headset en om het communiceren met elkaar en onze klanten makkelijker te maken,” vertelt Alina.

En toen kwamen ze bij Panas/Destiny terecht. “Via Google hebben we gezocht naar een oplossing om de behoefte die er was in te vullen. Op dat moment kwamen we bij Panas/Destiny terecht. Omdat Panas/Destiny als enige de koppeling met Realworks kon bieden, hebben we ze uitgenodigd om een demo te komen geven op onze locatie.”

Overal bereikbaar zijn

De medewerkers van Slim Makelaardij bellen met Swyx. Het bedrijf wilde graag hun telefoniesysteem integreren met Realworks. Een koppeling tussen VoIP-telefonie en CRM-systeem maakt het werken voor een makelaar een stuk makkelijker en efficiënter.

Daarnaast is een makelaar vaak buiten de deur en is de mobiele app van Swyx een ideale oplossing om toch bereikbaar te zijn. Een makelaar kan hierdoor namelijk buiten de deur bellen en gebeld worden op het telefoonnummer van het bedrijf. Het is ook mogelijk om gewoon de klantkaart en call-registratie gebruiken, terwijl je onderweg bent.

Inmiddels zijn er acht werkplekken bij Slim Makelaars voorzien van VoIP-telefonie in combinatie met de CRM-integratie van Realworks. Het bedrijf heeft hiervoor vaste telefoontoestellen gekregen, maar ook headsets en de Swyx Mobile App. Zo zijn de medewerkers van Slim Makelaardij altijd en overal bereikbaar én kunnen ze elkaars beschikbaarheid goed in de gaten houden.

Goede installatie en uitgebreide training

De installatie en training werden verzorgd door Mohamed Abdirahman, onze Project Engineer. Tijdens deze training heeft Mohammed alles uitgelegd uit over de mogelijkheden van de Swyx-oplossing. Daarnaast deelde hij uitgewerkt trainingsmateriaal uit op locatie, zodat de medewerkers hier later altijd op terug kunnen vallen.

Alina vertelt hierover: “De installatie en trainingen heeft Mohamed goed verzorgd. Mohamed is eerst langs geweest tussen Kerst en Oud en Nieuw om alles alvast te installeren en in te stellen. Daarna heeft hij ons uitgelegd hoe het systeem werkte. We wilden graag dat het klaar zou staan voordat we 2 januari open gingen en dat is ook helemaal goed gekomen. Op 2 januari is Mohamed nog een keer terug gekomen naar Groningen om de trainingen te geven aan de andere werknemers.”

Efficiënter werken door informatie overzicht

Sinds de implementatie merkt Alina meteen verbetering. “We zijn absoluut efficiënter gaan werken. Het is gewoon fijn om bij een inkomende beller direct de naam en bijbehorende informatie te zien. Zelf weet ik nog wel welke klanten ik zes jaar geleden heb gehad. Dan kan ik het wel plaatsen: dat is die klant en die hoort bij dat huis. Maar als je met meerdere collega’s werkt dan ken je die klant niet meer persoonlijk, dan is het wel heel fijn om te weten dat we er al vaker zaken mee hebben gedaan. Dat werkt gewoon super!”

Fijn en persoonlijk contact

We willen onze klanten helpen hun bedrijf efficiënter en klantvriendelijker te werken, maar we vinden het ook belangrijk dat klanten bij ons terecht kunnen voor vragen. We willen de klant altijd zo snel mogelijk helpen en zorgen dat hij of zij maar één medewerker van Panas/Destiny spreekt. “We hebben een goede ervaring met Panas/Destiny. Het contact was fijn en iedereen aan de andere kant van de lijn weet waar het over gaat als we bellen. Ik heb meestal contact gehad op de momenten dat er vraagstukken waren waar we tegenaan liepen. Ook soms ’s avonds en buiten kantoortijden. Bij Panas/Destiny wist iedereen op een gegeven moment wie je was. Je merkt niet hoeveel medewerkers Panas/Destiny heeft, omdat er vaak contact is met dezelfde personen. Het is fijn dat er aandacht en tijd voor je genomen wordt. Dat is hetzelfde in onze branche. Daarom geven wij van Slim Makelaardij Panas/Destiny een 8,5!”

Benieuwd naar onze koppelingen?

Een goede telefonie-koppeling heeft Slim Makelaardij geholpen efficiënter te werken en hun klanten nog persoonlijker te benaderen. Wil jij dat ook? Hier vind je meer over onze oplossingen speciaal voor de makelaardij.

Biemans logo

Biemans Makelaardij & Assurantiën

Heuvel 4
4901 Oosterhout

www.biemansmakelaardij.nl

“De klantvriendelijkheid schiet omhoog. Je weet direct wie er belt en je hoeft niet meer naar huisnummers en postcodes te vragen. Een groot voordeel.”

– Cris van der Waarden