Monitor je merkreputatie met OBI4wan

In een wereld met social media heb je één geluk: niet iedereen praat over je achter je rug. Heb jij enig idee wat je klanten van je vinden? Social media platforms schieten als paddestoelen uit de grond, ben je net gewend aan Twitter, moet je alweer op TikTok. Hoe je dat allemaal gaat managen? Met OBI4wan.

OBI4wan

Met OBI4wan kun je online media (webcare, messaging, social analytics en content publishing) monitoren en online klantcontact verbeteren. Zo heb je altijd en overal een volledig en nauwkeurig overzicht van miljoenen (inter)nationale berichten en conversaties voor realtime webcare en gerichte monitoring van je organisatie, markt of concurrenten. Daarnaast plan je eenvoudig content op social media in en kun je meten wat de PR-waarde van je berichten is.

Met OBI4wan heb je toegang tot miljoenen (inter)nationale berichten van social media netwerken, nieuwsbronnen, printmedia, radio en TV. Signaleer direct relevante berichtgeving over je organisatie, doelgroep, markt en concurrenten en houd grip op jouw online reputatie.

Zorg voor tevreden klanten en reageer (proactief) op vragen en klachten, direct vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare via social media, reviewplatformen, WhatsApp en Messenger.

Met de integratie van WhatsApp en Facebook Messenger ga je eenvoudig en laagdrempelig het gesprek aan via personal messaging. Benut de kracht van 1-op-1 communicatie via de zakelijke toepassing voor messaging.

Social media berichten publiceer en plan je eenvoudig binnen een overzichtelijke content kalender. Met behulp van social analytics en uitgebreide rapportages meet je de impact en het bereik van je boodschap.

Altijd op de hoogte van wat
er speelt in jouw branche

Ontdek OBI4wan

Als bedrijf is online zichtbaarheid essentieel. Vandaag de dag beschikt 97 procent van de Nederlanders over een internetverbinding. 90 procent gebruikt een smartphone. Het internet is een essentieel communicatiemiddel geworden, voor zowel consumenten als bedrijven. OBI4wan centraliseert alle data voor je, zodat jij nog maar één tool nodig hebt om zowel je social media als online reputatie te monitoren.

Met OBI4wan van OZMO verzamel je alle relevante berichten van bekende social media platformen en miljoenen (inter) nationale blogs, fora en nieuwsbronnen. Aangevuld met innovatieve oplossingen voor radio-, tv- en printmonitoring mis je dus nooit meer een relevant bericht. Daarnaast biedt OBI4wan uitgebreide rapportagemogelijkheden om je doelgroep te analyseren, zoals klantvragen, behoeften en koopsignalen uit de markt.

Verbeter je online webcare

Zorg voor tevreden en loyale klanten en reageer (proactief) op vragen en klachten vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare en online klantenservice. Met OBI4wan signaleer en behandel je eenvoudig en direct relevante berichtgeving. Doordat je ontelbare zoekopdrachten kunt aanmaken is het eenvoudig om sales- en marketing gerelateerde inzichten te verkrijgen. Bekijk het social kanaal van een concurrent, monitor een hashtag tijdens een evenement of relevant nieuwsitem of signaleer en voorkom een mogelijke crisis.

OBI4wan-Realtime-Reputatiemanagement

Dit is hét moment om voor OBI4wan te kiezen

  • Geef je klanttevredenheid een boost

  • Altijd op de hoogte van wat er speelt in jouw branche

  • Eén dashboard voor al je social media accounts

  • Maak gebruik van slimme chatbots

  • Vergroot het bereik van je boodschap
  • Profiteer van slimme workflows, casemanagement en integratie met systemen

Meer weten over OBI4wan?

In onze brochure gaan we meer de diepte in en leggen we aan de hand van casestudies uit wat OBI4wan toe kan voegen aan je organisatie. Download hem hieronder gratis.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Volg het laatste nieuws over cloud telecom, technologie & security