Overlast melden

Niets is zo vervelend dan lastig worden gevallen door (anonieme) bellers. Je kunt hier bij ons melding van doen, al zijn er twee verschillende situaties.

Wanneer je klant van ons bent kun je de overlast aan ons melden. Wij stellen vervolgens een onderzoek in naar de (anonieme) beller. Vul het onderstaande formulier in wanneer je overlast ervaart.

    Vervelend dat je overlast ondervindt van een klant van Destiny. Sinds 1 juli 2021 is de telecommunicatiewet aangepast en mogen bedrijven je alleen bellen om iets te verkopen als je toestemming hebt gegeven of klant bent (geweest). Het bel-me-niet register is daarmee komen te vervallen.

    Wanneer mag een bedrijf je bellen?
    • Wanneer je hiervoor toestemming hebt gegeven
    • Wanneer je klant bent van het bedrijf (of in de afgelopen 3 jaar klant bent geweest)
    • Een goed doel mag je ook bellen als je donor bent geweest, vrijwilligerswerk hebt gedaan of bij een bijeenkomst aanwezig bent geweest
    Wat je kunt doen als je toch overlast blijft ervaren

    Tijdens een gesprek kun je altijd aangeven dat je jouw gegevens uit het systeem verwijderd wilt hebben en je beroepen op je “Recht van verzet”. Je kunt ook zelf contact opnemen met het bedrijf en aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden. Mocht je niet precies weten wie jou heeft gebeld en/of geven ze geen gehoor aan je Recht van verzet? Dan kun je het beste melding doen bij je eigen provider. Jouw provider kan vervolgens stappen ondernemen. Zo kunnen ze onder andere contact met ons opnemen om aan meer informatie te komen. Ook kun je een klacht indienen bij het ACM ConsuWijzer.