Tussen Arrows ICT en Destiny is transparantie een belangrijke zaak

“Na het uitrollen van de eerste klant was het vertrouwen in Destiny 100%”

Voor een goed partnership zijn er verschillende zaken belangrijk. Volgens Luc Pijls, directeur van Arrows ICT, is één van de belangrijkste zaken transparantie. Sinds 2015 werkt Luc in alle openheid samen met Destiny. “Alles wat op mijn hart ligt wil ik delen met Destiny als partner. Van eerlijkheid worden we beide alleen maar beter.”

Arrows ICT heeft vanaf de start van het bedrijf in 2006 on-premise telefonie aangeboden. In de loop van de jaren wilden zij de telefonie ook als clouddienst leveren, zodat het ook voor kleinere klanten interessant was om de dienst af te nemen. “Dan ga je kijken wie die telefonie als clouddienst levert. We vonden toen het Destiny-concept in de markt, wat technisch gewoon goed in elkaar zat. Dat gaf ons de mogelijkheid om het product en het beheer op een manier bij de klant te brengen zoals wij dat on-premise ook konden doen. Dat was een perfecte match”, vertelt Luc.

Arrows-ICT

Foto: Luc Pijls & Max Bongaerts van Arrows ICT

100% vertrouwen

Luc was in het begin nog niet zeker van de telefonie als een clouddienst. “Een aantal jaar geleden zaten er nog wat beperkingen in het product, dus toen heb ik dat afgehouden.”

Maar net als andere technologieën blijft de cloud zich ontwikkelen. Toen het weer op zijn pad kwam waren de foutjes eruit en wilde Luc toch graag aan de slag met cloud telefonie. De eerste klant heeft Arrows ICT samen met Destiny opgeleverd. Luc vertelt enthousiast over die eerste klant: “Die eerste klant uitrollen hebben we met Ronald Klijsen gedaan. Ik was heel erg onder de indruk van hoe hij dat project opleverde, hoe goed hij de telefonie aan medewerkers uitgelegd heeft en hoe stabiel het product was. We hebben dat op een vrijdagmiddag uitgerold en op maandag waren de medewerkers aan het bellen. En die hebben 300 telefoontjes per dag dus dat was niet zomaar een testcase. Toen was het vertrouwen in Destiny 100 procent.”

Spreken dezelfde taal

Die eerste oplevering gaf Luc direct een goed gevoel over de clouddienst en Destiny als bedrijf. “Na die eerste keer hadden we zoveel vertrouwen dat we het ook wel zelf aandurfden. Destiny hoefde niet meer met ons mee. De eerste keer wisten we niet wat is er precies anders zou zijn, maar er was helemaal niet zoveel anders als dat we gewend waren. Dus we hebben Ronald er niet direct meer bij nodig. Als we vragen hebben dan bellen we wel. Daarna is het ook eigenlijk altijd probleemloos gegaan.”

Arrows ICT heeft zelf veel deskundige medewerkers op hun kantoor. Ze roepen vooral de hulp van Destiny in als zij er zelf niet uitkomen. “Wij hebben die kennis gewoon in huis, dus wij hebben niet zo vaak behoefte aan basissupport. Als wij een vraag stellen dan lopen we echt tegen iets aan of dan is er een ingewikkelde case of een ingewikkeld script. Dan heb je specialisten nodig die daar dagelijks mee bezig zijn. De jongens die wij spreken binnen Destiny, die hebben het niveau. Daar kunnen wij fijn mee communiceren, die spreken onze taal en snappen waar het over gaat,” aldus Luc.

“De support die wij ontvangen is van goede kwaliteit. En dat doen die jongens ook allemaal enthousiast en naar eren en geweten

Support van goede kwaliteit

Arrows ICT focust zelf op het binnenhalen van de klanten, maar zodra de handtekening gezet is en een bepaald project wordt opgeleverd, dan is de support soms meer dan welkom. “Ik denk dat wij 80% van de support zelf opvangen, maar juist bij die 20% wil je snel kunnen schakelen. Snel even iemand erbij kunnen pakken die zich ook even vastbijt in dat probleem. Dat is wel belangrijk.”

Luc is niet gauw tevreden met support waarbij wordt afgescheept. Gelukkig ervaart hij bij Destiny het tegenovergestelde: “De support die wij ontvangen is van goede kwaliteit. Het team dat er nu zit is allemaal capabel om ons ondersteuning te geven. En dat doen ze ook allemaal enthousiast en naar eren en geweten. Ik kan daar niets slechts over vertellen.”

Transparante communicatie

Luc valt nog even terug op de transparantie. De communicatie tussen beide bedrijven is open en dat waardeert hij. “Ik vind het heel belangrijk dat je elkaar eerlijk kritiek mag geven, positief of negatief. Dat je elkaar in elk geval overal over kunt aanspreken. Dat je ook die feedback terug krijgt en op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen die er zijn. En daarnaast natuurlijk toch dat stukje support. Die twee zaken zijn voor ons in het partnership het allerbelangrijkste.”

www.arrowsict.nl

Arrows logo
Arrows ICT Solutions

Schepersweg 2B
6049 CV  HERTEN
www.arrowsict.nl

Tussen Arrows ICT en Destiny is transparantie een belangrijke zaak

“Na het uitrollen van de eerste klant was het vertrouwen in Destiny 100%”

Voor een goed partnership zijn er verschillende zaken belangrijk. Volgens Luc Pijls, directeur van Arrows ICT, is één van de belangrijkste zaken transparantie. Sinds 2015 werkt Luc in alle openheid samen met Destiny. “Alles wat op mijn hart ligt wil ik delen met Destiny als partner. Van eerlijkheid worden we beide alleen maar beter.”

Arrows ICT heeft vanaf de start van het bedrijf in 2006 on-premise telefonie aangeboden. In de loop van de jaren wilden zij de telefonie ook als clouddienst leveren, zodat het ook voor kleinere klanten interessant was om de dienst af te nemen. “Dan ga je kijken wie die telefonie als clouddienst levert. We vonden toen het Destiny-concept in de markt, wat technisch gewoon goed in elkaar zat. Dat gaf ons de mogelijkheid om het product en het beheer op een manier bij de klant te brengen zoals wij dat on-premise ook konden doen. Dat was een perfecte match”, vertelt Luc.

Arrows-ICT

Foto: Luc Pijls & Max Bongaerts van Arrows ICT

100% vertrouwen

Luc was in het begin nog niet zeker van de telefonie als een clouddienst. “Een aantal jaar geleden zaten er nog wat beperkingen in het product, dus toen heb ik dat afgehouden.”

Maar net als andere technologieën blijft de cloud zich ontwikkelen. Toen het weer op zijn pad kwam waren de foutjes eruit en wilde Luc toch graag aan de slag met cloud telefonie. De eerste klant heeft Arrows ICT samen met Destiny opgeleverd. Luc vertelt enthousiast over die eerste klant: “Die eerste klant uitrollen hebben we met Ronald Klijsen gedaan. Ik was heel erg onder de indruk van hoe hij dat project opleverde, hoe goed hij de telefonie aan medewerkers uitgelegd heeft en hoe stabiel het product was. We hebben dat op een vrijdagmiddag uitgerold en op maandag waren de medewerkers aan het bellen. En die hebben 300 telefoontjes per dag dus dat was niet zomaar een testcase. Toen was het vertrouwen in Destiny 100 procent.”

Spreken dezelfde taal

Die eerste oplevering gaf Luc direct een goed gevoel over de clouddienst en Destiny als bedrijf. “Na die eerste keer hadden we zoveel vertrouwen dat we het ook wel zelf aandurfden. Destiny hoefde niet meer met ons mee. De eerste keer wisten we niet wat is er precies anders zou zijn, maar er was helemaal niet zoveel anders als dat we gewend waren. Dus we hebben Ronald er niet direct meer bij nodig. Als we vragen hebben dan bellen we wel. Daarna is het ook eigenlijk altijd probleemloos gegaan.”

Arrows ICT heeft zelf veel deskundige medewerkers op hun kantoor. Ze roepen vooral de hulp van Destiny in als zij er zelf niet uitkomen. “Wij hebben die kennis gewoon in huis, dus wij hebben niet zo vaak behoefte aan basissupport. Als wij een vraag stellen dan lopen we echt tegen iets aan of dan is er een ingewikkelde case of een ingewikkeld script. Dan heb je specialisten nodig die daar dagelijks mee bezig zijn. De jongens die wij spreken binnen Destiny, die hebben het niveau. Daar kunnen wij fijn mee communiceren, die spreken onze taal en snappen waar het over gaat,” aldus Luc.

“De support die wij ontvangen is van goede kwaliteit. En dat doen die jongens ook allemaal enthousiast en naar eren en geweten

Support van goede kwaliteit

Arrows ICT focust zelf op het binnenhalen van de klanten, maar zodra de handtekening gezet is en een bepaald project wordt opgeleverd, dan is de support soms meer dan welkom. “Ik denk dat wij 80% van de support zelf opvangen, maar juist bij die 20% wil je snel kunnen schakelen. Snel even iemand erbij kunnen pakken die zich ook even vastbijt in dat probleem. Dat is wel belangrijk.”

Luc is niet gauw tevreden met support waarbij wordt afgescheept. Gelukkig ervaart hij bij Destiny het tegenovergestelde: “De support die wij ontvangen is van goede kwaliteit. Het team dat er nu zit is allemaal capabel om ons ondersteuning te geven. En dat doen ze ook allemaal enthousiast en naar eren en geweten. Ik kan daar niets slechts over vertellen.”

Transparante communicatie

Luc valt nog even terug op de transparantie. De communicatie tussen beide bedrijven is open en dat waardeert hij. “Ik vind het heel belangrijk dat je elkaar eerlijk kritiek mag geven, positief of negatief. Dat je elkaar in elk geval overal over kunt aanspreken. Dat je ook die feedback terug krijgt en op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen die er zijn. En daarnaast natuurlijk toch dat stukje support. Die twee zaken zijn voor ons in het partnership het allerbelangrijkste.”

www.arrowsict.nl

Arrows logo
Arrows ICT Solutions

Schepersweg 2B
6049 CV  HERTEN
www.arrowsict.nl

Tussen Arrows ICT en Destiny is transparantie een belangrijke zaak

“Na het uitrollen van de eerste klant was het vertrouwen in Destiny 100%”

Voor een goed partnership zijn er verschillende zaken belangrijk. Volgens Luc Pijls, directeur van Arrows ICT, is één van de belangrijkste zaken transparantie. Sinds 2015 werkt Luc in alle openheid samen met Destiny. “Alles wat op mijn hart ligt wil ik delen met Destiny als partner. Van eerlijkheid worden we beide alleen maar beter.”

Arrows ICT heeft vanaf de start van het bedrijf in 2006 on-premise telefonie aangeboden. In de loop van de jaren wilden zij de telefonie ook als clouddienst leveren, zodat het ook voor kleinere klanten interessant was om de dienst af te nemen. “Dan ga je kijken wie die telefonie als clouddienst levert. We vonden toen het Destiny-concept in de markt, wat technisch gewoon goed in elkaar zat. Dat gaf ons de mogelijkheid om het product en het beheer op een manier bij de klant te brengen zoals wij dat on-premise ook konden doen. Dat was een perfecte match”, vertelt Luc.

Arrows-ICT

Foto: Luc Pijls & Max Bongaerts van Arrows ICT

100% vertrouwen

Luc was in het begin nog niet zeker van de telefonie als een clouddienst. “Een aantal jaar geleden zaten er nog wat beperkingen in het product, dus toen heb ik dat afgehouden.”

Maar net als andere technologieën blijft de cloud zich ontwikkelen. Toen het weer op zijn pad kwam waren de foutjes eruit en wilde Luc toch graag aan de slag met cloud telefonie. De eerste klant heeft Arrows ICT samen met Destiny opgeleverd. Luc vertelt enthousiast over die eerste klant: “Die eerste klant uitrollen hebben we met Ronald Klijsen gedaan. Ik was heel erg onder de indruk van hoe hij dat project opleverde, hoe goed hij de telefonie aan medewerkers uitgelegd heeft en hoe stabiel het product was. We hebben dat op een vrijdagmiddag uitgerold en op maandag waren de medewerkers aan het bellen. En die hebben 300 telefoontjes per dag dus dat was niet zomaar een testcase. Toen was het vertrouwen in Destiny 100 procent.”

Spreken dezelfde taal

Die eerste oplevering gaf Luc direct een goed gevoel over de clouddienst en Destiny als bedrijf. “Na die eerste keer hadden we zoveel vertrouwen dat we het ook wel zelf aandurfden. Destiny hoefde niet meer met ons mee. De eerste keer wisten we niet wat is er precies anders zou zijn, maar er was helemaal niet zoveel anders als dat we gewend waren. Dus we hebben Ronald er niet direct meer bij nodig. Als we vragen hebben dan bellen we wel. Daarna is het ook eigenlijk altijd probleemloos gegaan.”

Arrows ICT heeft zelf veel deskundige medewerkers op hun kantoor. Ze roepen vooral de hulp van Destiny in als zij er zelf niet uitkomen. “Wij hebben die kennis gewoon in huis, dus wij hebben niet zo vaak behoefte aan basissupport. Als wij een vraag stellen dan lopen we echt tegen iets aan of dan is er een ingewikkelde case of een ingewikkeld script. Dan heb je specialisten nodig die daar dagelijks mee bezig zijn. De jongens die wij spreken binnen Destiny, die hebben het niveau. Daar kunnen wij fijn mee communiceren, die spreken onze taal en snappen waar het over gaat,” aldus Luc.

“De support die wij ontvangen is van goede kwaliteit. En dat doen die jongens ook allemaal enthousiast en naar eren en geweten

Support van goede kwaliteit

Arrows ICT focust zelf op het binnenhalen van de klanten, maar zodra de handtekening gezet is en een bepaald project wordt opgeleverd, dan is de support soms meer dan welkom. “Ik denk dat wij 80% van de support zelf opvangen, maar juist bij die 20% wil je snel kunnen schakelen. Snel even iemand erbij kunnen pakken die zich ook even vastbijt in dat probleem. Dat is wel belangrijk.”

Luc is niet gauw tevreden met support waarbij wordt afgescheept. Gelukkig ervaart hij bij Destiny het tegenovergestelde: “De support die wij ontvangen is van goede kwaliteit. Het team dat er nu zit is allemaal capabel om ons ondersteuning te geven. En dat doen ze ook allemaal enthousiast en naar eren en geweten. Ik kan daar niets slechts over vertellen.”

Transparante communicatie

Luc valt nog even terug op de transparantie. De communicatie tussen beide bedrijven is open en dat waardeert hij. “Ik vind het heel belangrijk dat je elkaar eerlijk kritiek mag geven, positief of negatief. Dat je elkaar in elk geval overal over kunt aanspreken. Dat je ook die feedback terug krijgt en op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen die er zijn. En daarnaast natuurlijk toch dat stukje support. Die twee zaken zijn voor ons in het partnership het allerbelangrijkste.”

www.arrowsict.nl

Arrows logo
Arrows ICT Solutions

Schepersweg 2B
6049 CV  HERTEN
www.arrowsict.nl