Persoonlijk contact staat bij BData hoog in het vaandel

“Persoonlijk contact vind ik belangrijk in onze samenwerking”

Persoonlijk contact blijft belangrijk, ook in een digitale wereld. Daar kunnen Mario Riesebeek (directeur) en Lotte Acquoy (account manager) van BData, zich ook helemaal in vinden. Sinds 2017 werken zij samen met Destiny en ervaren zij persoonlijk contact tussen beide bedrijven. “Op het moment dat we met een klant bellen die problemen heeft omdat er gesprekken wegvallen, dan willen wij onze klant direct helpen in samenwerking met onze partner. Als je dan vraagt of ik even een ticket in kan schieten dan verlies je me. Bij Destiny weten ze wanneer persoonlijk contact belangrijk is”, aldus Mario.

BData is al een tijd bekend in de telecomwereld. Zij helpen hun klanten graag door een partner in netwerk en systeembeheer aan te bieden. In hun ogen is partnerschap een langdurige samenwerking op basis van persoonlijke communicatie en vertrouwen. De werkzaamheden van BData bestaan uit de installatie, het beheer en onderhoud van netwerken, servers, randapparatuur en werkplekken. Daarbij bieden ze betaalbare producten aan en ze focussen zich op het communiceren in begrijpelijke taal.

Respect en waardering

De geschiedenis tussen BData en Destiny loopt terug tot ver voor 2017. Een volwaardig partnership is pas in 2017 ontstaan omdat daarvoor de verschillen tussen beide bedrijven te groot waren voor een goede samenwerking.

BData1

 

Beide bedrijven hebben in de tussentijd wel respect en waardering voor elkaar behouden, waardoor het contact op de achtergrond bleef bestaan. “Daarom hebben we op een gegeven moment toch besloten dat Destiny onze eerste leverancier voor hosted telefonie oplossing zou worden. We hebben nog steeds een goede link met een andere leverancier, maar als het enigszins interessant is of serieus wordt dan heeft Destiny onze voorkeur,” vertelt Mario.

Goede samenwerking

Behalve dat de twee bedrijven elkaar respecteren, is persoonlijk contact voor Mario en Lotte erg belangrijk. “Ik weet iedereen goed te vinden en ik heb ook het idee dat ik bekend ben bij Destiny. De zaken worden snel opgepakt, dus de samenwerking ervaar ik als zeer prettig,” vertelt Lotte.

“Wat betreft de techniek vind ik dat we niet heel veel contact hebben met Destiny. Dat komt omdat we intern goed opgeleid zijn en dus veel zelf kunnen oplossen. Maar als er contact is over projecten of techniek dan is de samenwerking altijd heel goed.”

“Ik weet iedereen goed te vinden en ik heb ook het idee dat ik bekend ben bij Destiny.

Eigen kennis in huis

BData is één van de bedrijven die zich al jarenlang verdiept heeft in haar telefonie en er inmiddels zelf alle ins en outs van kent. De meeste technische problemen kunnen ze zelf oplossen, maar als ze hulp nodig hebben dan weten ze Destiny te vinden. Een paar commerciële zaken draagt BData wel graag over aan haar partner.

Mario licht de samenwerking toe: “Voor het voortraject en porteringen denk ik dat we best snel naar Destiny stappen. Dat is voor hen twee seconden werk en voor ons een dag zoeken. Ik durf wel te beweren dat op het moment dat wij technisch gezien naar de support van Destiny grijpen dan is dat meer om te sparren en niet om het volledig uit handen te geven”.

Het kan ooit voorkomen dat er ergens een probleem zit waar de medewerkers van BData niet bij kunnen. Ook dan vraagt het bedrijf de hulp van haar partner. “Het kan zijn dat wij niet diep genoeg in de centrale kunnen. Wat ook nog wel eens voorkomt is dat wij een probleempje hebben dat wij zelf op kunnen lossen, maar dat we druk bezig zijn met een ander project. Dan bellen we eigenlijk ook altijd naar Destiny. Bij een goed partnership hoort natuurlijk support.”

De hulp die BData krijgt vanuit Destiny ervaren zij als prettig. Zo vertelt Lotte: “We zijn tevreden over de support bij jullie. Ik hoor daar in ieder geval geen klachten over binnen ons team.”

Persoonlijk contact

Zowel Destiny als BData hebben persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. De bedrijven kennen elkaar goed en werken beiden hard aan een samenwerking op een persoonlijke manier. “Wat ik heel belangrijk vind, en dat komt echt wel terug in onze samenwerking, is dat we persoonlijk contact hebben. Ik wil graag iemand telefonisch spreken en overleggen in plaats van werken met tickets. Dat geeft mij het vertrouwen dat het wordt opgepakt en dat is heel belangrijk in een samenwerking!” aldus Lotte.

Ook Mario is tevreden over de manier van samenwerken tussen BData en Destiny. “Ik vind het heel erg belangrijk dat je het gevoel krijgt dat mensen je kennen. Dat is het gevoel dat wij onze klanten willen geven en wat wij eigenlijk ook van onze leveranciers verwachten. Bij Destiny gebeurt dit op een goede manier.”

www.bdata.nl

BData logo
BData

Zutphenseweg 42
7211 ED Eefde
www.bdata.nl

Persoonlijk contact staat bij BData hoog in het vaandel

“Persoonlijk contact vind ik belangrijk in onze samenwerking”

Persoonlijk contact blijft belangrijk, ook in een digitale wereld. Daar kunnen Mario Riesebeek (directeur) en Lotte Acquoy (account manager) van BData, zich ook helemaal in vinden. Sinds 2017 werken zij samen met Destiny en ervaren zij persoonlijk contact tussen beide bedrijven. “Op het moment dat we met een klant bellen die problemen heeft omdat er gesprekken wegvallen, dan willen wij onze klant direct helpen in samenwerking met onze partner. Als je dan vraagt of ik even een ticket in kan schieten dan verlies je me. Bij Destiny weten ze wanneer persoonlijk contact belangrijk is”, aldus Mario.

BData is al een tijd bekend in de telecomwereld. Zij helpen hun klanten graag door een partner in netwerk en systeembeheer aan te bieden. In hun ogen is partnerschap een langdurige samenwerking op basis van persoonlijke communicatie en vertrouwen. De werkzaamheden van BData bestaan uit de installatie, het beheer en onderhoud van netwerken, servers, randapparatuur en werkplekken. Daarbij bieden ze betaalbare producten aan en ze focussen zich op het communiceren in begrijpelijke taal.

Respect en waardering

De geschiedenis tussen BData en Destiny loopt terug tot ver voor 2017. Een volwaardig partnership is pas in 2017 ontstaan omdat daarvoor de verschillen tussen beide bedrijven te groot waren voor een goede samenwerking.

BData1

Beide bedrijven hebben in de tussentijd wel respect en waardering voor elkaar behouden, waardoor het contact op de achtergrond bleef bestaan. “Daarom hebben we op een gegeven moment toch besloten dat Destiny onze eerste leverancier voor hosted telefonie oplossing zou worden. We hebben nog steeds een goede link met een andere leverancier, maar als het enigszins interessant is of serieus wordt dan heeft Destiny onze voorkeur,” vertelt Mario.

Goede samenwerking

Behalve dat de twee bedrijven elkaar respecteren, is persoonlijk contact voor Mario en Lotte erg belangrijk. “Ik weet iedereen goed te vinden en ik heb ook het idee dat ik bekend ben bij Destiny. De zaken worden snel opgepakt, dus de samenwerking ervaar ik als zeer prettig,” vertelt Lotte.

“Wat betreft de techniek vind ik dat we niet heel veel contact hebben met Destiny. Dat komt omdat we intern goed opgeleid zijn en dus veel zelf kunnen oplossen. Maar als er contact is over projecten of techniek dan is de samenwerking altijd heel goed.”

“Ik weet iedereen goed te vinden en ik heb ook het idee dat ik bekend ben bij Destiny.

Eigen kennis in huis

BData is één van de bedrijven die zich al jarenlang verdiept heeft in haar telefonie en er inmiddels zelf alle ins en outs van kent. De meeste technische problemen kunnen ze zelf oplossen, maar als ze hulp nodig hebben dan weten ze Destiny te vinden. Een paar commerciële zaken draagt BData wel graag over aan haar partner.

Mario licht de samenwerking toe: “Voor het voortraject en porteringen denk ik dat we best snel naar Destiny stappen. Dat is voor hen twee seconden werk en voor ons een dag zoeken. Ik durf wel te beweren dat op het moment dat wij technisch gezien naar de support van Destiny grijpen dan is dat meer om te sparren en niet om het volledig uit handen te geven”.

Het kan ooit voorkomen dat er ergens een probleem zit waar de medewerkers van BData niet bij kunnen. Ook dan vraagt het bedrijf de hulp van haar partner. “Het kan zijn dat wij niet diep genoeg in de centrale kunnen. Wat ook nog wel eens voorkomt is dat wij een probleempje hebben dat wij zelf op kunnen lossen, maar dat we druk bezig zijn met een ander project. Dan bellen we eigenlijk ook altijd naar Destiny. Bij een goed partnership hoort natuurlijk support.”

De hulp die BData krijgt vanuit Destiny ervaren zij als prettig. Zo vertelt Lotte: “We zijn tevreden over de support bij jullie. Ik hoor daar in ieder geval geen klachten over binnen ons team.”

Persoonlijk contact

Zowel Destiny als BData hebben persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. De bedrijven kennen elkaar goed en werken beiden hard aan een samenwerking op een persoonlijke manier. “Wat ik heel belangrijk vind, en dat komt echt wel terug in onze samenwerking, is dat we persoonlijk contact hebben. Ik wil graag iemand telefonisch spreken en overleggen in plaats van werken met tickets. Dat geeft mij het vertrouwen dat het wordt opgepakt en dat is heel belangrijk in een samenwerking!” aldus Lotte.

Ook Mario is tevreden over de manier van samenwerken tussen BData en Destiny. “Ik vind het heel erg belangrijk dat je het gevoel krijgt dat mensen je kennen. Dat is het gevoel dat wij onze klanten willen geven en wat wij eigenlijk ook van onze leveranciers verwachten. Bij Destiny gebeurt dit op een goede manier.”

www.bdata.nl

BData logo
BData

Zutphenseweg 42
7211 ED Eefde
www.bdata.nl

Persoonlijk contact staat bij BData hoog in het vaandel

“Persoonlijk contact vind ik belangrijk in onze samenwerking”

Persoonlijk contact blijft belangrijk, ook in een digitale wereld. Daar kunnen Mario Riesebeek (directeur) en Lotte Acquoy (account manager) van BData, zich ook helemaal in vinden. Sinds 2017 werken zij samen met Destiny en ervaren zij persoonlijk contact tussen beide bedrijven. “Op het moment dat we met een klant bellen die problemen heeft omdat er gesprekken wegvallen, dan willen wij onze klant direct helpen in samenwerking met onze partner. Als je dan vraagt of ik even een ticket in kan schieten dan verlies je me. Bij Destiny weten ze wanneer persoonlijk contact belangrijk is”, aldus Mario.

BData is al een tijd bekend in de telecomwereld. Zij helpen hun klanten graag door een partner in netwerk en systeembeheer aan te bieden. In hun ogen is partnerschap een langdurige samenwerking op basis van persoonlijke communicatie en vertrouwen. De werkzaamheden van BData bestaan uit de installatie, het beheer en onderhoud van netwerken, servers, randapparatuur en werkplekken. Daarbij bieden ze betaalbare producten aan en ze focussen zich op het communiceren in begrijpelijke taal.

Respect en waardering

De geschiedenis tussen BData en Destiny loopt terug tot ver voor 2017. Een volwaardig partnership is pas in 2017 ontstaan omdat daarvoor de verschillen tussen beide bedrijven te groot waren voor een goede samenwerking.

BData1

Beide bedrijven hebben in de tussentijd wel respect en waardering voor elkaar behouden, waardoor het contact op de achtergrond bleef bestaan. “Daarom hebben we op een gegeven moment toch besloten dat Destiny onze eerste leverancier voor hosted telefonie oplossing zou worden. We hebben nog steeds een goede link met een andere leverancier, maar als het enigszins interessant is of serieus wordt dan heeft Destiny onze voorkeur,” vertelt Mario.

Goede samenwerking

Behalve dat de twee bedrijven elkaar respecteren, is persoonlijk contact voor Mario en Lotte erg belangrijk. “Ik weet iedereen goed te vinden en ik heb ook het idee dat ik bekend ben bij Destiny. De zaken worden snel opgepakt, dus de samenwerking ervaar ik als zeer prettig,” vertelt Lotte.

“Wat betreft de techniek vind ik dat we niet heel veel contact hebben met Destiny. Dat komt omdat we intern goed opgeleid zijn en dus veel zelf kunnen oplossen. Maar als er contact is over projecten of techniek dan is de samenwerking altijd heel goed.”

“Ik weet iedereen goed te vinden en ik heb ook het idee dat ik bekend ben bij Destiny.

Eigen kennis in huis

BData is één van de bedrijven die zich al jarenlang verdiept heeft in haar telefonie en er inmiddels zelf alle ins en outs van kent. De meeste technische problemen kunnen ze zelf oplossen, maar als ze hulp nodig hebben dan weten ze Destiny te vinden. Een paar commerciële zaken draagt BData wel graag over aan haar partner.

Mario licht de samenwerking toe: “Voor het voortraject en porteringen denk ik dat we best snel naar Destiny stappen. Dat is voor hen twee seconden werk en voor ons een dag zoeken. Ik durf wel te beweren dat op het moment dat wij technisch gezien naar de support van Destiny grijpen dan is dat meer om te sparren en niet om het volledig uit handen te geven”.

Het kan ooit voorkomen dat er ergens een probleem zit waar de medewerkers van BData niet bij kunnen. Ook dan vraagt het bedrijf de hulp van haar partner. “Het kan zijn dat wij niet diep genoeg in de centrale kunnen. Wat ook nog wel eens voorkomt is dat wij een probleempje hebben dat wij zelf op kunnen lossen, maar dat we druk bezig zijn met een ander project. Dan bellen we eigenlijk ook altijd naar Destiny. Bij een goed partnership hoort natuurlijk support.”

De hulp die BData krijgt vanuit Destiny ervaren zij als prettig. Zo vertelt Lotte: “We zijn tevreden over de support bij jullie. Ik hoor daar in ieder geval geen klachten over binnen ons team.”

Persoonlijk contact

Zowel Destiny als BData hebben persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. De bedrijven kennen elkaar goed en werken beiden hard aan een samenwerking op een persoonlijke manier. “Wat ik heel belangrijk vind, en dat komt echt wel terug in onze samenwerking, is dat we persoonlijk contact hebben. Ik wil graag iemand telefonisch spreken en overleggen in plaats van werken met tickets. Dat geeft mij het vertrouwen dat het wordt opgepakt en dat is heel belangrijk in een samenwerking!” aldus Lotte.

Ook Mario is tevreden over de manier van samenwerken tussen BData en Destiny. “Ik vind het heel erg belangrijk dat je het gevoel krijgt dat mensen je kennen. Dat is het gevoel dat wij onze klanten willen geven en wat wij eigenlijk ook van onze leveranciers verwachten. Bij Destiny gebeurt dit op een goede manier.”

www.bdata.nl

BData logo
BData

Zutphenseweg 42
7211 ED Eefde
www.bdata.nl