Home/Support/Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2020-12-03T22:43:47+02:00

Veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vind je de antwoorden op veelvoorkomende vragen.
Heb je jouw vraag en antwoord niet gevonden? Neem dan gerust contact met ons op!

Zijn er op het moment lokale storingen met internet, vaste of mobiele telefonie?2020-11-24T19:55:24+02:00

Kijk op onze storingenpagina om te zien of er momenteel een storing bekend is. Staat er niets tussen en werkt het toch anders dan je gewend bent? Bel dan naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@destiny.nl. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen.

Ik heb de telefoonlijnen van Destiny maar kan niet meer uitgaand bellen?2020-11-24T19:56:57+02:00

Bel met een mobiel toestel naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@destiny.nl met een exacte omschrijving van het probleem. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

Wie zegt mijn huidige abonnementen op?2020-11-24T19:56:24+02:00

Als je de contractant bent van het abonnement, dan moet je zelf het huidige abonnement opzeggen bij de provider. Wij kunnen hierbij ondersteunen door een opzegbrief voor te bereiden. Deze kan je vervolgens zelf naar de provider sturen. De contractant blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de opzegging.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?2020-11-24T19:48:33+02:00

Vervelend dat je jouw vraag hier niet hebt kunnen vinden. Maar dat betekent niet dat we geen antwoord voor je hebben. Bel naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@destiny.nl indien je een support gerelateerde vraag hebt. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen. Heb je een andere vraag? Neem dan contact op via ons algemene nummer +31 88 204 22 00 of via info@destiny.nl.

Hoe stel ik mijn SwyxIt! thuiswerkplek in?2020-12-16T13:35:45+02:00

Voor het in gebruik nemen van de SwyxIt! applicatie heb je inloggegevens gekregen via de e-mail. Deze inloggegevens bestaan uit drie zaken: Servernaam / Naam / Wachtwoord. Volg de stappen in deze handleiding om je thuiswerkplek in te stellen.

Wat is een huntgroep?2020-11-24T17:18:33+02:00

Als je een huntgroep hebt, kun je meerdere toestellen koppelen aan 1 extern telefoonnummer. Als je dit nummer belt gaan alle gekoppelde toestellen rinkelen.

Wat betekent IVR?2020-12-04T15:30:55+02:00

IVR betekent “interactive voice response” en dit houdt in dat de beller begeleid kan worden door een computerstem. Daarnaast maakt IVR het mogelijk om opdrachten door de beller te laten uitvoeren door simpelweg op een toets te klikken. “Klikt” goed, of niet? Ps; we willen dit ook nog wel eens ouderwets een keuzemenu noemen.

Hoe kan ik een snelkoppeling in SwyxIt! Instellen?2020-11-24T16:08:01+02:00

Stap 1: Klik met de rechtermuisknop op een lege sneltoets en klik op het kopje “eigenschappen”
Stap 2: Vul bij telefoonnummer het gewenste nummer in. Houd er rekening mee dat er +31 of 00 voor een extern telefoonnummer moet staan.
Stap 3: Geef de sneltoets een naam
Stap 4: Klik op OK

De sneltoets zou nu moeten zijn toegevoegd.

Hoe verwijder ik een account in SwyxIt?2020-11-24T16:11:05+02:00

Als je een account wilt verwijderen, stuur je een e-mail naar support@destiny.nl of maak een ticket aan. Vermeld hierbij welke gebruiker verwijderd moet worden. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze gebruiker verwijderd wordt.

Hoe maak ik een account aan in SwyxIt?2020-11-24T16:14:10+02:00

Stuur een e-mail naar support@destiny.nl of maak een ticket aan.
Vermeld daarbij de volgende informatie:
– Naam van de nieuwe gebruiker
– Eventueel een gewenst intern telefoonnummer van deze gebruiker. Wanneer je geen nummer aangeeft zullen we het eerst beschikbare nummer instellen.
– Indien de nieuwe gebruiker via een extern telefoonnummer bereikbaar dient te zijn, geef dan het gewenste telefoonnummer aan.

Wanneer wij de mail of het ticket met de nodige informatie ontvangen, zorgen wij ervoor dat de nieuwe gebruiker wordt aangemaakt.

Hoe installeer ik de Swyx Desktop voor MacOS?2020-11-24T16:15:56+02:00

Stap 1: Open de Apple store op de Mac.
Stap 2: Zoek naar “Swyx Desktop”
Stap 3: Download de Swyx Desktop app.
Stap 4: Installeer de Swyx Desktop app.
Stap 5: Vul je Apple ID en wachtwoord in (als dit wordt gevraagd).
Stap 6: Open de Swyx Desktop-app.
Stap 7: Open de instellingen van de app door te klikken op het tandwieltje of de sneltoets command + te gebruiken.
Stap 8: Vul de volgende gegevens in onder het tabje “Server”:

  • Server variant : “SwyxWare / Octopus NetPhone”
  • Internal Server: jouw adres xxx.xxx.xxx.xxx
  • External Server: jouw adres xxx.xxx.xxx.xxx
  • Mode: “Automatisch”

Stap 9: Ga naar het tabje “Account”.
Stap 10: Vul je eigen gebruikersnaam en wachtwoord in.
Stap 11: Als de “Log in” knop niet oplicht, sluit het venster dan bij het kruisje.
Stap 12: Accepteer de vraag voor het toestaan van een onbekend certificaat.
Stap 13: Controleer in het hoofdscherm of je kunt bellen door een testgesprek te voeren met een collega.

Indien bovenstaande niet lukt, neem dan contact met ons op.

Mijn SwyxIt! Koppeling met mijn vast toestel werkt niet?2020-11-24T16:17:13+02:00

Stap 1: Klik in de menubalk op “instellingen”.
Stap 2: Klik op “CTI”.
Stap 3: Klik op “CTI gebruiken om een apparaat te bedienen”.
Stap 4: Klik vervolgens op “Start koppelen”.
Stap 5: Nu ontvang je op je toestel een melding om de CTI koppeling te activeren. Klik hierbij op accepteren.

Is het niet gelukt? Bel dan naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@destiny.nl. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen.

Mijn microfoon en/of webcam werken niet in Chrome bij Swyx Meeting!2020-11-24T16:18:15+02:00

Stap 1: Open Chrome.
Stap 2: Typ in de urlbalk: chrome://settings.
Stap 3: Selecteer “Privacy en beveiliging”.
Stap 4: Open “Site-instellingen”.
Stap 5: Klik op “Rechten en op sites opgeslagen gegevens bekijken”.
Stap 6: Zoek naar “Swyx” in de zoekbalk rechtsboven.
Stap 7: Selecteer “meeting.swyx.com” onder “swyx.com”.
Stap 8: Zet “camera” en “microfoon” op “vragen (standaard)”, of op een andere gewenste optie.
Stap 9: Sluit het tab en refresh de Swyx Meeting-pagina.

Kan ik gebruik maken van Swyx op mijn mobiele telefoon?2020-11-24T16:19:07+02:00

Er is een mobiele app van Swyx beschikbaar voor Android (Google) en iOS (Apple), die is te downloaden via de Play Store of App Store.
Zoek naar ‘Swyx Mobile’ in de juiste store en selecteer de versie die geschikt is voor jouw mobiele telefoon en versie van de Swyx server.
Informeer bij de Swyx contactpersoon in de organisatie naar het versienummer en of jouw account klaar is voor het gebruik van de mobiele app.

Let op: De mobiele app is geen alternatief voor een vaste telefoon of software op de PC.
Om een optimale gebruikservaring te kunnen garanderen, zal aan minimale telefoon- en netwerkspecificaties moeten worden voldaan; deze staan vermeld in de beschrijving van de app in de store.

Hoe stel ik Swyx in op mijn mobiele telefoon?2020-11-24T16:19:45+02:00

Zodra je de mobiele app hebt geïnstalleerd op jouw mobiele telefoon, start je de app op en ga je naar ‘Instellingen’.
Op deze pagina vul je alle relevante gegevens in, die bekend zouden moeten zijn bij de Swyx contactpersoon in de organisatie.
Afhankelijk van het besturingssysteem vul je de gegevens als volgt in:

Android
Interne server: Niets invullen
Externe server: Bekend bij de Swyx contactpersoon
Mode: Externe server
Gebruikersnaam: Bekend bij de Swyx contactpersoon
Wachtwoord: Bekend bij de Swyx contactpersoon
Druk op de knop ‘Log In’ om aan te melden.

iOS
Interne server: Niets invullen
Externe server: Bekend bij de Swyx contactpersoon
Modo (zie ‘Geavanceerd’): Altijd
Gebruikersnaam: Bekend bij de Swyx contactpersoon
Wachtwoord: Bekend bij de Swyx contactpersoon
Druk op de knop ‘Sign In’ (rechts boven in het scherm) om aan te melden.

Hoe werkt de mobiele app van Swyx?2020-11-24T16:20:20+02:00

Zodra je bent aangemeld in de app, kun je gebruik maken van functionaliteiten die je al gewend bent van de mobiele telefoon en software op de PC.
Om je te helpen bij het gebruik van deze functionaliteiten, delen wij graag een aantal  handige links naar veelgebruikte functies uit de online handleiding van Swyx (Engelstalig):

Android

iOS

Waar kan ik de Swyx software voor Windows vinden?2020-11-24T16:20:51+02:00

De Windows software van Swyx (genaamd SwyxIt!), is beschikbaar in meerdere talen en versies, die te downloaden zijn via deze website: https://www.swyx.com/products/support/support-downloads.html.
Om te kunnen bepalen welke versie geschikt is voor jouw systeem, moet de volgende informatie bekend zijn:

  • Welke taal van de software wil je gaan gebruiken? Selecteer de juiste taal.
  • Welke versie van Swyx draait er op de server? Weet je dit niet, vraag het aan de Swyx contactpersoon of bel Destiny Support (088-2042204).
  • Welke versie van Windows is geïnstalleerd op de computer (32-bit of 64-bit)? Weet je dit niet, vraag het aan de systeembeheerder.

Download het juiste bestand en start de installatie volgens ons stappenplan.

Hoe installeer ik SwyxIt! op mijn Windows computer?2020-11-24T16:21:26+02:00

Zodra de download is voltooid, pak je het gecomprimeerde bestand uit op een locatie naar keuze en start je de installatie.
Volg nu de volgende stappen om SwyxIt! te installeren:
Stap 1: Druk op ‘Volgende’ zodra het welkomstscherm verschijnt.
Stap 2: Accepteer de gebruiksrechtovereenkomst en druk op ‘Volgende’.
Stap 3: Kies voor ‘Standaard’ installatie en druk op ‘Volgende’.
Stap 4: Druk op ‘Installeren’ om de installatie te starten.
Stap 5: De installatie wordt nu uitgevoerd. Druk na afloop op ‘Voltooien’.

Hoe meld ik mijzelf aan in SwyxIt! op mijn Windows computer?2020-11-24T16:21:58+02:00

Zodra de installatie van SwyxIt! op de computer is voltooid, kan de software worden opgestart.

Om aan te kunnen melden, heb je volgende gegevens nodig:

  • Servernaam: Het IP-adres van de Swyx server.
  • Gebruikersnaam: De naam die voor jouw account is aangemaakt.
  • Wachtwoord: Het wachtwoord dat voor jouw account is aangemaakt.

Beschik je niet over bovenstaande gegevens, informeer dan eerst bij de Swyx contactpersoon of bel Destiny Support (088-2042204).
Selecteer tot slot de optie ‘Wachtwoord onthouden’ en druk op OK om aan te melden.

Hoe maak ik gebruik van SwyxIt! als ik vanuit huis wil werken?2020-11-24T16:22:28+02:00

Er zijn twee manieren om verbinding te maken met de Swyx server: (a) Via een VPN verbinding op een router en (b) via een (remote connector) certificaat.
Deze laatste methode is uitermate geschikt voor gebruikers die regelmatig vanuit externe locaties werken en de mobiele app niet als geschikt alternatief zien.
Om gebruik te kunnen maken van deze manier van aanmelden, heb je het volgende nodig:

  • Een uniek en versleuteld certificaat dat moet worden geïmporteerd op de computer.
  • Een openbaar serveradres om de remote connector te configureren.

Ga verder met lezen als je over bovenstaande zaken beschikt.
Zo niet, neem dan contact op met de Swyx contactpersoon of bel Destiny Support (088-2042204).

Ik wil een certificaat importeren, hoe doe ik dit?2020-11-24T16:23:24+02:00

Beschik je over een kopie van het certificaat, dan zal die moeten worden geïmporteerd op de computer waarop extern gewerkt gaat worden.
Dit doe je als volgt:
Stap 1: Open het certificaat (.pfx bestand) op de Windows PC van de gebruiker om de wizard te starten.
Stap 2: Selecteer ‘huidige gebruiker’ en klik op ‘Volgende’.
Stap 3: Controleer of het juiste .pfx bestand is geselecteerd en klik op ‘Volgende’.
Stap 4: Voer het wachtwoord in dat je hebt ontvangen, vink onderstaande vakjes aan en druk op ‘Volgende’.
Stap 5: Laat het systeem automatisch het certificaatarchief selecteren en klik op ‘Volgende’.
Stap 6: Klik op ‘Voltooien’ om de import van het certificaat af te ronden.

Ik wil remote connector configureren, hoe doe ik dit?2020-11-24T16:24:19+02:00

Om aanmelden via de remote connector mogelijk te maken, zullen een aantal stappen moeten worden doorlopen:
Stap 1: Druk op de knop ‘Annuleren’ zodra het aanmeldvenster verschijnt.
Stap 2: Ga naar het menu ‘Instellingen’ en klik op ‘Lokale instellingen’.
Stap 3: Ga naar het tabblad ‘Verbindingsinstellingen’.
Stap 4: Vul hier het IP-adres van de Swyx server en de gebruikersnaam in.
Stap 5: Druk nu op de knop ‘Geavanceerd’.
Stap 6: In dit scherm worden de gegevens van de ‘remote connector’ ingevuld.
Stap 7: Zet de optie ‘Remote connector gebruiken’ op ‘Automatisch’.
Stap 8: Vul het ‘Openbaar serveradres’ in dat je hebt gekregen van de Swyx beheerder.
Stap 9: Selecteer handmatig het certificaat dat eerder is geïmporteerd.
Stap 10: Druk nu een aantal keer op ‘OK’ om terug te gaan naar het startscherm.
Stap 11: Het inlogscherm verschijnt nu vanzelf (zo niet, ga dan naar het menu ‘Bestand’ en klik op ‘Aanmelden’).
Stap 12: Vul het wachtwoord van de gebruiker in, selecteer de optie ‘Wachtwoord onthouden’ en druk op ‘OK’.
Stap 13: Raadpleeg de handleiding voor informatie over het gebruik van SwyxIt!

Welke headsets zijn compatible met Swyx?2020-11-24T16:29:15+02:00

In principe is het mogelijk om headsets van uiteenlopende merken te gebruiken om te bellen via het Swyx platform, maar ze worden niet allemaal officieel ondersteund.
Daarom adviseert Destiny om te kiezen voor gecertificeerde headsets van het merk Jabra of andere merken die het Swyx TAP label dragen (o.a. Poly en Sennheiser).
Mocht je meer informatie willen over dit onderwerp willen ontvangen, neem dan contact op met onze afdeling Sales op telefoonnummer 088-2042200.

Hoe gebruik ik mijn headset in combinatie met SwyxIt! op mijn Windows PC?2020-11-24T16:30:29+02:00

Om gebruik te kunnen maken van je headset in combinatie met SwyxIt! op je Windows PC, zal de headset als audio apparaat moeten worden herkend.
Om er zeker van te zijn dat de headset correct is aangesloten, vragen wij je om de volgende zaken te controleren:

  • Is de headset aangesloten op de computer door middel van de USB aansluiting of dongle?
  • Wordt de headset door Windows herkend als audio apparaat (zie Instellingen > Systeem > Geluid)?
  • Is de meest recente versie van de software voor de headset geïnstalleerd op de computer (bijv. Jabra Direct)?
  • Staat SwyxIt! ingesteld als voorkeursprogramma (als deze optie beschikbaar is)?
  • Ziet SwyxIt! de aangesloten headset als standaard audio apparaat (zie Instellingen > Lokale instellingen > Audiomodus)?

Mocht je toch problemen blijven houden met het gebruik van de headset in combinatie met SwyxIt!, loop alle instellingen dan nog eens na met je systeembeheerder of neem contact op met onze servicedesk op telefoonnummer 088-2042204.

Wat is een huntgroep?2020-11-24T17:18:33+02:00

Als je een huntgroep hebt, kun je meerdere toestellen koppelen aan 1 extern telefoonnummer. Als je dit nummer belt gaan alle gekoppelde toestellen rinkelen.

Wat betekent IVR?2020-12-04T15:30:55+02:00

IVR betekent “interactive voice response” en dit houdt in dat de beller begeleid kan worden door een computerstem. Daarnaast maakt IVR het mogelijk om opdrachten door de beller te laten uitvoeren door simpelweg op een toets te klikken. “Klikt” goed, of niet? Ps; we willen dit ook nog wel eens ouderwets een keuzemenu noemen.

Hoe stel ik mijn 3CX thuiswerkplek in?2021-01-08T14:56:56+02:00

Voor het in gebruik nemen van de 3CX applicatie heb je inloggegevens gekregen via de e-mail. Volg de stappen in deze handleiding om je thuiswerkplek in te stellen.

Ik kan niet inloggen bij 3CX2020-11-24T16:25:15+02:00

Stap 1: Klik op de “drie blauwe puntjes”, er verschijnt nu een menu.
Stap 2: Klik op “opnieuw registreren”

Mocht je na deze stappen steeds niet kunnen inloggen bij 3CX? Bel dan naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@destiny.nl. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen.

Hoe plan ik een audio- of webconferentie in?2020-11-24T16:25:54+02:00

Stap 1: Tik of klik op “Conferentie inplannen” in de 3CX webversie (bij smartphones staat dat in het menu bovenin).
Stap 2: Vul “Onderwerp” en “Opmerkingen voor deelnemers” in.
Stap 3: Geef de tijd in dat je je meeting wilt starten.
Stap 4: Klik of tik op “Vergadering opzetten” (Webclient) of “Gereed” (Android & iOS) en voeg deelnemers toe.

  • Deelnemers ontvangen een uitnodigingsmail met een inbelnummer en PIN.
  • Interne deelnemers ontvangen een email met een extensie en PIN of worden gebeld.
Zijn er op het moment lokale storingen met internet, vaste of mobiele telefonie?2020-11-24T19:55:24+02:00

Kijk op onze storingenpagina om te zien of er momenteel een storing bekend is. Staat er niets tussen en werkt het toch anders dan je gewend bent? Bel dan naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@destiny.nl. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen.

Welk type verbindingen leveren jullie en wat houdt het in?2020-11-24T17:21:48+02:00

We hebben een groot aantal verschillende typen verbindingen. Een overzicht van de mogelijkheden:

ADSL (2+)

ADSL staat voor Asymmetric Digital Subscriber Line. ADSL werkt via de normale koperdraad telefoonlijn (analoog of ISDN) die via een digitaal ADSL modem is aangesloten op de computer. Dit type verbinding heeft een grotere download capaciteit dan een upload capaciteit (hier staat de “Asymmetric” in de afkorting voor). Bestanden binnenhalen gaat dus sneller dan bestanden versturen. ADSL2+ is de nieuwste variant en heeft een vele hogere snelheid dan de traditionele ADSL. Wij hebben verbindingen beschikbaar in bandbreedtes tot maximaal 20Mb/1Mb. ADSL2+ kan worden geleverd met traditionele KPN telefonie (ook wel PSTN/ISDN2 genoemd) vanaf de wijkcentrale (CO) en buitenring/straatkast (BR).

VDSL en BVDSL

VDSL staat voor Very-high-bitrate Digital Subscriber Line en is een opvolger van ADSL, waarbij een veel hogere download- en uploadsnelheid mogelijk is. Zo is de snelheid van VDSL2 vele malen hoger in vergelijking tot de ADSL verbinding! VDSL zorgt voor hoge snelheden over koperverbindingen (POTS). VDSL is ook asymmetrisch en beschikbaar in bandbreedtes tot maximaal 200Mb/20Mb.

VDSL wordt zonder traditionele KPN telefonie geleverd vanaf de wijkcentrale (CO) of de straatkast (BR). Om ervoor te zorgen dat de kwaliteit stabiel blijft wanneer VDSL geleverd wordt via BR, wordt vectoring toegepast op het merendeel van de straatkasten. Deze techniek zorgt met ruisonderdrukking voor snelheden die oplopen tot 100Mb per koperpaar.

VDSL wordt ook geleverd met pair bonding onder de naam BVDSL. Hier worden twee koperparen gebundeld om tot maximaal 100Mb te halen op aansluitingen vanaf een wijkcentrale (CO) en 200Mb vanaf een straatkast (BR+vectoring). Om het mogelijk te maken om zulke hoge snelheden te halen, moet het modem voldoen aan de vereisten voor de technieken vectoring en/of pair bonding. Neem vrijblijvend contact op als je wil weten of jouw huidige modem hieraan voldoet.

SDSL

SDSL voorziet in symmetrische bandbreedte. Dit wil zeggen dat de downloadsnelheid hierbij gelijk is aan de uploadsnelheid. Dit is een groot voordeel voor bedrijven, wanneer zij zowel veel bestanden versturen als ontvangen. De bandbreedte is beperkt tot maximaal 2,3 Mb/2,3Mb, maar de symmetrische karakteristieken van SDSL maken deze verbinding zeer geschikt voor voice-toepassingen.

Glasvezel

Glasvezel, ook fiber genoemd, is een haardunne vezel van glas.

De toepassing in telecommunicatie werkt op een manier waarbij licht wordt gestuurd door lange vezels van optisch zeer helder glas om signalen betrouwbaar over grote afstanden te transporteren. De belangrijkste eigenschappen van een glasvezelverbinding zijn de grote bandbreedte en de grote afstand waarover deze snelheid gerealiseerd kan worden. Er zijn glasvezelverbindingen mogelijk tot wel 10 Gbit/s, over een afstand van vele kilometers. Net als bij ADSL en coax is de werkelijk behaalde snelheid afhankelijk van de aanbieder en een groot aantal factoren. Een verschil met bijvoorbeeld ADSL of coax, is dat de commercieel en technisch geleverde snelheden symmetrisch zijn, wat wil zeggen dat de up- en downloadsnelheid gelijk zijn. De netwerkvertraging is lager dan die van ADSL en coax. In tegenstelling tot de coax- en DSL-netwerken is de glasvezelkabel niet gevoelig voor corrosie en blikseminslagen.

Mobiel internet

Met mobiel internet kan je een verbinding realiseren zonder fysieke kabels. In veel gevallen zal er een simkaart in een apparaat geplaatst worden (bijvoorbeeld in een router / USB-modem (dongle / dongel) / MiFi / track & trace / etcetera), waarna er via een netwerk naar keuze (KPN / Vodafone / Telfort / Tele2 / etcetera) via de verschillende technieken (2G (GSM) / 3G (UMTS – HSDPA – HSUPA) / 4G (LTE) / 5G) verbinding met internet gemaakt wordt.

Zijn er op het moment lokale storingen met internet, vaste of mobiele telefonie?2020-11-24T19:55:24+02:00

Kijk op onze storingenpagina om te zien of er momenteel een storing bekend is. Staat er niets tussen en werkt het toch anders dan je gewend bent? Bel dan naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@destiny.nl. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen.

Ik ben overgestapt naar Destiny maar krijg nog facturen van de vorige aanbieder?2020-11-24T16:00:58+02:00

Indien je contract goed is opgezegd bij de oude aanbieder, zou je na de overstap geen facturen meer moeten ontvangen. Wanneer dit wel het geval is, dan kan het zijn dat dit de eindafrekening is waarop de nog resterende periode in rekening wordt gebracht, of wordt gecrediteerd indien er te veel is betaald. Neem contact op met uw oude aanbieder voor een specificatie van deze factuur. Wij kunnen de ontvangen factuur controleren, stuur de nodige informatie en het factuur door naar sales@destiny.nl

Wanneer ontvang ik mijn factuur?2020-11-24T17:06:28+02:00

Wij versturen onze facturen aan het begin van de nieuwe maand. Voor vragen over je factuur kun je contact opnemen met je accountmanager of één van onze medewerkers via +31 88 204 22 00 of info@destiny.nl.

Niet gevonden wat je zocht?

Bovenstaande vragen en antwoorden updaten wij regelmatig om er voor te zorgen dat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Toch niet gevonden wat je zocht, neem dan gerust eenvoudig contact met ons op. Kijk hier voor de contact mogelijkheden. Zo kunnen we je nog direct helpen met je vraag… as it should be!

Ga naar de bovenkant