< Terug naar het overzicht

Cloudcommunicatie

Gepubliceerd op 13 maart 2020

Geschreven door Robin Tilburgs

Eenvoudig thuiswerken met Swyx of 3CX

Gezien de ontwikkelingen rondom het coronavirus riep de minister-president Mark Rutte werknemers in heel Nederland op om zoveel mogelijk thuis te werken indien mogelijk. Voor klanten van Destiny is dat dankzij cloud telefonie gelukkig meestal geen probleem.

We krijgen veel vragen over hoe je thuis het beste kunt werken zoals je dat op kantoor ook doet. Van deze vragen zullen wij er een aantal beantwoorden en uitleggen hoe jouw bedrijf eenvoudig thuis bereikbaar kan blijven. Mocht jouw vraag hiermee niet beantwoord zijn, dan kun je natuurlijk gewoon contact met ons opnemen of een ticket inschieten. Dan helpen we je alsnog zo snel mogelijk met je vraag. De vragen die we hier beantwoorden zijn:

  1. Welke opties heb ik bij het thuiswerken?
  2. Hoe moet ik mijn bedrijfstelefoonnummer doorschakelen naar mijn mobiele telefoon tijdens het thuiswerken?
  3. Hoe kan ik conference gebruiken om met meerdere collega’s samen te werken?

Welke opties heb ik bij het thuiswerken?

Bij Destiny heb je twee manieren waarop je eenvoudig thuis bereikbaar kunt zijn. De eerste optie is om je werklaptop, waar een Swyx software client op staat, mee naar huis te nemen. Hierbij heb je je headset nodig en bepaalde instellingen en je kunt aan de slag. Wanneer je geen laptop van het werk hebt maar op je eigen laptop aan de slag wil dan kan dit ook. Hiervoor zul je wel even contact op moeten nemen met ons supportteam omdat je laptop dan goed ingesteld moet worden. Je kunt dit het beste doen door een ticket achter te laten of een e-mail te sturen naar ticket@destiny.nl.

De tweede optie is de 3CX of Swyx app te downloaden en hiermee aan de slag te gaan. Met deze app kun je namelijk heel makkelijk vanaf je mobiel bellen en gebeld worden op je zakelijk nummer, zonder dat je hier dus een andere mobiele telefoon of simkaart voor nodig hebt. Het enige wat je hiervoor moet doen is de bedrijfsinstellingen opvragen via een ticket. Zo ben je snel en eenvoudig bereikbaar.

Werk je normaal al met de app maar heb je thuis slechtere geluidskwaliteit of problemen bij doorverbinden? Dit kan komen doordat de wifi bij je thuis minder sterk is dan op kantoor. Wil je dan toch liever met de webclient werken maar heb je geen headset? Geen probleem. Neem vrijblijvend contact op met ons salesteam via 088-2042200 en dan helpen we je verder. We denken graag met je mee over wat voor headset past bij jouw situatie. Onze headsets zijn dan zo snel mogelijk bij jou thuis.

Het is helaas niet mogelijk om één van onze VoIP toestellen vanuit kantoor mee naar huis te nemen. Deze hebben een VPN verbinding nodig om goed te functioneren en die heeft niet iedereen thuis. Bellen via de webclient op je laptop of via de app op je mobiele telefoon zijn de beste opties.

Hoe moet ik mijn bedrijfstelefoonnummer doorschakelen naar mijn mobiele telefoon tijdens het thuiswerken?

Wil je het bedrijfsnummer doorschakelen naar je mobiele telefoon tijdens het thuiswerken? Dat kan gemakkelijk via myDestiny. Je kunt hier eenvoudig een contactpersoon toevoegen, waar je dus je eigen gegevens invult. Vervolgens kun je in je schema per tijdsvak aangeven of de telefoon op dat moment doorgeschakeld moet worden naar de nieuwe contactpersoon of niet.

Wanneer je geen gebruik maakt van myDestiny dan kun je jouw bedrijfsnummer niet zelf doorschakelen. Hiervoor mag je contact opnemen met ons supportteam. Wanneer je een ticket inschiet proberen zij dit zo snel mogelijk voor je te regelen. Een ticket is hierbij het handigste omdat onze medewerkers dan alle gegevens meteen op papier hebben staan en je snel kunnen helpen.

Hoe kan ik conference gebruiken om met meerdere collega’s samen te werken?

Om samenwerken op afstand mogelijk te maken kun je gebruik maken van conference opties in Swyx en 3CX. Deze optie zit standaard in beide oplossingen. Hiermee kun je eenvoudig met een overleg met twee of meer collega’s houden, zonder dat je daarvoor op dezelfde locatie hoeft te zitten. Wanneer je collega’s of klanten in het buitenland hebt zijn deze opties ook mogelijk. Zo kun je op afstand toch je meetings door laten gaan.

Mocht je hier nog specifieke vragen over hebben dan kun je uiteraard contact op nemen met ons supportteam.

Thuis aan de slag

Thuiswerken zou zonder problemen moeten verlopen, zodat jij thuis gewoon verder kunt waar je op kantoor gebleven was. Lukt er iets toch niet of heb je nog een vraag? Twijfel niet en neem contact met ons op via 0413 741 743 of ticket@destiny.nl. Wij helpen je graag verder.

< Terug naar het overzicht

Cloudcommunicatie

Gepubliceerd op 13 maart 2020

Geschreven door Robin Tilburgs

Eenvoudig thuiswerken met Swyx of 3CX

Gezien de ontwikkelingen rondom het coronavirus riep de minister-president Mark Rutte werknemers in heel Nederland op om zoveel mogelijk thuis te werken indien mogelijk. Voor klanten van Destiny is dat dankzij cloud telefonie gelukkig meestal geen probleem.

We krijgen veel vragen over hoe je thuis het beste kunt werken zoals je dat op kantoor ook doet. Van deze vragen zullen wij er een aantal beantwoorden en uitleggen hoe jouw bedrijf eenvoudig thuis bereikbaar kan blijven. Mocht jouw vraag hiermee niet beantwoord zijn, dan kun je natuurlijk gewoon contact met ons opnemen of een ticket inschieten. Dan helpen we je alsnog zo snel mogelijk met je vraag. De vragen die we hier beantwoorden zijn:

  1. Welke opties heb ik bij het thuiswerken?
  2. Hoe moet ik mijn bedrijfstelefoonnummer doorschakelen naar mijn mobiele telefoon tijdens het thuiswerken?
  3. Hoe kan ik conference gebruiken om met meerdere collega’s samen te werken?

Welke opties heb ik bij het thuiswerken?

Bij Destiny heb je twee manieren waarop je eenvoudig thuis bereikbaar kunt zijn. De eerste optie is om je werklaptop, waar een Swyx software client op staat, mee naar huis te nemen. Hierbij heb je je headset nodig en bepaalde instellingen en je kunt aan de slag. Wanneer je geen laptop van het werk hebt maar op je eigen laptop aan de slag wil dan kan dit ook. Hiervoor zul je wel even contact op moeten nemen met ons supportteam omdat je laptop dan goed ingesteld moet worden. Je kunt dit het beste doen door een ticket achter te laten of een e-mail te sturen naar ticket@destiny.nl.

De tweede optie is de 3CX of Swyx app te downloaden en hiermee aan de slag te gaan. Met deze app kun je namelijk heel makkelijk vanaf je mobiel bellen en gebeld worden op je zakelijk nummer, zonder dat je hier dus een andere mobiele telefoon of simkaart voor nodig hebt. Het enige wat je hiervoor moet doen is de bedrijfsinstellingen opvragen via een ticket. Zo ben je snel en eenvoudig bereikbaar.

Werk je normaal al met de app maar heb je thuis slechtere geluidskwaliteit of problemen bij doorverbinden? Dit kan komen doordat de wifi bij je thuis minder sterk is dan op kantoor. Wil je dan toch liever met de webclient werken maar heb je geen headset? Geen probleem. Neem vrijblijvend contact op met ons salesteam via 088-2042200 en dan helpen we je verder. We denken graag met je mee over wat voor headset past bij jouw situatie. Onze headsets zijn dan zo snel mogelijk bij jou thuis.

Het is helaas niet mogelijk om één van onze VoIP toestellen vanuit kantoor mee naar huis te nemen. Deze hebben een VPN verbinding nodig om goed te functioneren en die heeft niet iedereen thuis. Bellen via de webclient op je laptop of via de app op je mobiele telefoon zijn de beste opties.

Hoe moet ik mijn bedrijfstelefoonnummer doorschakelen naar mijn mobiele telefoon tijdens het thuiswerken?

Wil je het bedrijfsnummer doorschakelen naar je mobiele telefoon tijdens het thuiswerken? Dat kan gemakkelijk via myDestiny. Je kunt hier eenvoudig een contactpersoon toevoegen, waar je dus je eigen gegevens invult. Vervolgens kun je in je schema per tijdsvak aangeven of de telefoon op dat moment doorgeschakeld moet worden naar de nieuwe contactpersoon of niet.

Wanneer je geen gebruik maakt van myDestiny dan kun je jouw bedrijfsnummer niet zelf doorschakelen. Hiervoor mag je contact opnemen met ons supportteam. Wanneer je een ticket inschiet proberen zij dit zo snel mogelijk voor je te regelen. Een ticket is hierbij het handigste omdat onze medewerkers dan alle gegevens meteen op papier hebben staan en je snel kunnen helpen.

Hoe kan ik conference gebruiken om met meerdere collega’s samen te werken?

Om samenwerken op afstand mogelijk te maken kun je gebruik maken van conference opties in Swyx en 3CX. Deze optie zit standaard in beide oplossingen. Hiermee kun je eenvoudig met een overleg met twee of meer collega’s houden, zonder dat je daarvoor op dezelfde locatie hoeft te zitten. Wanneer je collega’s of klanten in het buitenland hebt zijn deze opties ook mogelijk. Zo kun je op afstand toch je meetings door laten gaan.

Mocht je hier nog specifieke vragen over hebben dan kun je uiteraard contact op nemen met ons supportteam.

Thuis aan de slag

Thuiswerken zou zonder problemen moeten verlopen, zodat jij thuis gewoon verder kunt waar je op kantoor gebleven was. Lukt er iets toch niet of heb je nog een vraag? Twijfel niet en neem contact met ons op via 0413 741 743 of ticket@destiny.nl. Wij helpen je graag verder.

< Terug naar het overzicht

Cloudcommunicatie

Gepubliceerd op 13 maart 2020

Geschreven door Robin Tilburgs

Eenvoudig thuiswerken met Swyx of 3CX

Gezien de ontwikkelingen rondom het coronavirus riep de minister-president Mark Rutte werknemers in heel Nederland op om zoveel mogelijk thuis te werken indien mogelijk. Voor klanten van Destiny is dat dankzij cloud telefonie gelukkig meestal geen probleem.

We krijgen veel vragen over hoe je thuis het beste kunt werken zoals je dat op kantoor ook doet. Van deze vragen zullen wij er een aantal beantwoorden en uitleggen hoe jouw bedrijf eenvoudig thuis bereikbaar kan blijven. Mocht jouw vraag hiermee niet beantwoord zijn, dan kun je natuurlijk gewoon contact met ons opnemen of een ticket inschieten. Dan helpen we je alsnog zo snel mogelijk met je vraag. De vragen die we hier beantwoorden zijn:

  1. Welke opties heb ik bij het thuiswerken?
  2. Hoe moet ik mijn bedrijfstelefoonnummer doorschakelen naar mijn mobiele telefoon tijdens het thuiswerken?
  3. Hoe kan ik conference gebruiken om met meerdere collega’s samen te werken?

Welke opties heb ik bij het thuiswerken?

Bij Destiny heb je twee manieren waarop je eenvoudig thuis bereikbaar kunt zijn. De eerste optie is om je werklaptop, waar een Swyx software client op staat, mee naar huis te nemen. Hierbij heb je je headset nodig en bepaalde instellingen en je kunt aan de slag. Wanneer je geen laptop van het werk hebt maar op je eigen laptop aan de slag wil dan kan dit ook. Hiervoor zul je wel even contact op moeten nemen met ons supportteam omdat je laptop dan goed ingesteld moet worden. Je kunt dit het beste doen door een ticket achter te laten of een e-mail te sturen naar ticket@destiny.nl.

De tweede optie is de 3CX of Swyx app te downloaden en hiermee aan de slag te gaan. Met deze app kun je namelijk heel makkelijk vanaf je mobiel bellen en gebeld worden op je zakelijk nummer, zonder dat je hier dus een andere mobiele telefoon of simkaart voor nodig hebt. Het enige wat je hiervoor moet doen is de bedrijfsinstellingen opvragen via een ticket. Zo ben je snel en eenvoudig bereikbaar.

Werk je normaal al met de app maar heb je thuis slechtere geluidskwaliteit of problemen bij doorverbinden? Dit kan komen doordat de wifi bij je thuis minder sterk is dan op kantoor. Wil je dan toch liever met de webclient werken maar heb je geen headset? Geen probleem. Neem vrijblijvend contact op met ons salesteam via 088-2042200 en dan helpen we je verder. We denken graag met je mee over wat voor headset past bij jouw situatie. Onze headsets zijn dan zo snel mogelijk bij jou thuis.

Het is helaas niet mogelijk om één van onze VoIP toestellen vanuit kantoor mee naar huis te nemen. Deze hebben een VPN verbinding nodig om goed te functioneren en die heeft niet iedereen thuis. Bellen via de webclient op je laptop of via de app op je mobiele telefoon zijn de beste opties.

Hoe moet ik mijn bedrijfstelefoonnummer doorschakelen naar mijn mobiele telefoon tijdens het thuiswerken?

Wil je het bedrijfsnummer doorschakelen naar je mobiele telefoon tijdens het thuiswerken? Dat kan gemakkelijk via myDestiny. Je kunt hier eenvoudig een contactpersoon toevoegen, waar je dus je eigen gegevens invult. Vervolgens kun je in je schema per tijdsvak aangeven of de telefoon op dat moment doorgeschakeld moet worden naar de nieuwe contactpersoon of niet.

Wanneer je geen gebruik maakt van myDestiny dan kun je jouw bedrijfsnummer niet zelf doorschakelen. Hiervoor mag je contact opnemen met ons supportteam. Wanneer je een ticket inschiet proberen zij dit zo snel mogelijk voor je te regelen. Een ticket is hierbij het handigste omdat onze medewerkers dan alle gegevens meteen op papier hebben staan en je snel kunnen helpen.

Hoe kan ik conference gebruiken om met meerdere collega’s samen te werken?

Om samenwerken op afstand mogelijk te maken kun je gebruik maken van conference opties in Swyx en 3CX. Deze optie zit standaard in beide oplossingen. Hiermee kun je eenvoudig met een overleg met twee of meer collega’s houden, zonder dat je daarvoor op dezelfde locatie hoeft te zitten. Wanneer je collega’s of klanten in het buitenland hebt zijn deze opties ook mogelijk. Zo kun je op afstand toch je meetings door laten gaan.

Mocht je hier nog specifieke vragen over hebben dan kun je uiteraard contact op nemen met ons supportteam.

Thuis aan de slag

Thuiswerken zou zonder problemen moeten verlopen, zodat jij thuis gewoon verder kunt waar je op kantoor gebleven was. Lukt er iets toch niet of heb je nog een vraag? Twijfel niet en neem contact met ons op via 0413 741 743 of ticket@destiny.nl. Wij helpen je graag verder.