Hoe loods je je bedrijf door een crisis?

Kun je de financiële crisis van 2008 nog herinneren? Werkloosheid, leegstand en failliete bedrijven, we hopen het allemaal niet nog eens mee te maken. Maar helaas, daar was in februari het coronavirus, met grote economische gevolgen. Volgens experts gaat de crisis als gevolg van het coronavirus nog erger worden en zullen we dus alles uit de kast moeten trekken om ons hoofd boven water te houden.

Daan De Wever

Hoe loods je je bedrijf door een crisis?

Kun je de financiële crisis van 2008 nog herinneren? Werkloosheid, leegstand en failliete bedrijven, we hopen het allemaal niet nog eens mee te maken. Maar helaas, daar was in februari het coronavirus, met grote economische gevolgen. Volgens experts gaat de crisis als gevolg van het coronavirus nog erger worden en zullen we dus alles uit de kast moeten trekken om ons hoofd boven water te houden.

Hoe loods je je bedrijf door een crisis?

Kun je de financiële crisis van 2008 nog herinneren? Werkloosheid, leegstand en failliete bedrijven, we hopen het allemaal niet nog eens mee te maken. Maar helaas, daar was in februari het coronavirus, met grote economische gevolgen. Volgens experts gaat de crisis als gevolg van het coronavirus nog erger worden en zullen we dus alles uit de kast moeten trekken om ons hoofd boven water te houden.

Webinar bijwonen?

Wil je dit webinar bijwonen? Meld je dan hieronder aan en we sturen je de link naar het webinar in je inbox.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Waar focus je op in een crisis?

Een bedrijf beginnen midden in een crisis klinkt misschien als een onbezonnen actie, maar Destiny-CEO Daan De Wever was in 2008 toch zo stoer. Ondanks de crisis én een hoop schulden wist hij het bedrijf te laten transformeren tot een duurzame scale-up, die vandaag de dag actief is in drie landen.

Op dit moment stelt een wereldwijde gezondheidscrisis ons, net als jou, opnieuw voor dezelfde uitdagingen. Het zijn onzeker tijden voor een ondernemer. Hoe laat je je bedrijf zoveel mogelijk ongeschonden uit de coronacrisis komen? Waar moet je je focus op leggen?

Onze CEO en oprichter Daan De Wever deelt in 30 minuten graag zijn ervaringen en de do’s & don’ts over ondernemen in crisistijd. Hij vertelt je:

  • Waarom je juist nu moet blijven investeren;
  • Waar de focus van je bedrijf op moet liggen zolang er geen vaccin is;
  • Waarom aandacht naar je klanten belangrijker is dan ooit.

Een inspirerend webinar, waarin hij jou en andere ondernemers een aantal handvaten geeft om deze crisis het hoofd te bieden en te focussen op de toekomst. Daarnaast gaat hij graag het gesprek aan met andere ondernemers om te achterhalen hoe zij de crisis ervaren en zich voorbereiden op volgend jaar.

Details
  • Voor wie? Ondernemers die strategisch inzicht willen over ondernemen tijdens een crisis.
  • Wanneer? Donderdag 11 juni om 11.00 uur (UTC +1)
  • Kosten? Gratis!

Schrijf je in

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Over de spreker

Daan De Wever

Daan De Wever (39) is oprichter en CEO van Destiny. Samen met zijn broer Samuel transformeerde hij het bedrijf van de slaapkamer naar een miljoenenonderneming. Daan studeerde Economie aan de Universiteit van Leuven, gevolgd door een Masterclass Financieel Management in Antwerpen.

Gedreven door zijn ondernemersgeest begon hij zijn carrière als mede-oprichter van Belgian Network Solutions (Benesol), een bedrijf dat de inzet van hoogwaardige, redundante netwerkdiensten aanbiedt. In 2004 leidde Daan met succes de opstart van Infranea (samen met haar CEO), een civieltechnisch bedrijf gespecialiseerd in 3D engineering en Building Information Modeling.