Vacature: Support Engineer

Zijn onze klanten straks in de wolken met jou?

Wij houden van onze klanten. En onze klanten van ons. Dat willen we graag zo houden en dus zijn we ter uitbreiding van ons Support Team locatie Heerlen op zoek naar een Support Engineer die de NPS op zijn bureaubladachtergrond heeft staan. Op je buik tatoeëren mag natuurlijk ook.

Wat verwachten wij van jou?

Het credo bij Destiny is ‘Customers First, Destiny Second’ en daar zijn we trots op. We bewaken de customer experience met ons leven en dat betekent dat jij beschikt over:

  • Je hebt een relevante mbo ICT niveau 4-opleiding en bij voorkeur 1-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je beschikt over uitstekende probleemoplossende vaardigheden;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling);
  • Je communiceert op een duidelijke en persoonlijke manier met partners;
  • Je investeert in een band met de partners, met als doel een langdurige samenwerking aan te gaan;
  • Je hebt ervaring met telecommunicatiesystemen. Ervaring met Swyx en/of 3CX of gelijkwaardige UC-platformen;
  • Je hebt een goed begrip van IP-netwerken;
  • Je hebt een goede kennis en vaardigheid van MS Office (Outlook, Excel, Word);
  • Je hebt basiskennis van Root Cause Analysis (RCA).

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een prima salaris en een uitstekende pensioenregeling;
  • Een bonus, afhankelijk van de prestaties van de organisatie;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een omgeving waar veel kan en waarin groei en ontplooiing centraal staat;
  • Een informele werksfeer met toffe collega’s;
  • Een leidinggevende die samen met jou het beste in je naar boven haalt;
  • Boeiend werk in een gedreven en gemotiveerd team;
  • Elke dag een goed verzorgde lunch van het huis;
  • De leukste personeelsuitjes.

Wat kun je van ons verwachten?

Collega’s zijn ook klanten en dus dragen wij jou op handen:

  • Een omgeving waar veel kan en waarin groei en ontplooiing centraal staat
  • Een informele werksfeer met toffe collega’s
  • Een leidinggevende die samen met jou het beste in je naar boven haalt
  • Boeiend werk in een gedreven en gemotiveerd team
  • Elke dag een goed verzorgde lunch van het huis
  • De leukste personeelsuitjes
  • Reiskostenvergoeding
  • 8% vakantiegeld
  • Een bonus, afhankelijk van de prestaties van Destiny in Nederland
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Een salaris in overeenstemming met leeftijd en ervaring

Jouw werkweek in een vogelvlucht

Als support engineer bied je eerstelijnsondersteuning aan onze partners en klanten. Het gaat dan voornamelijk om vragen die betrekking hebben op telefonie, connectiviteit en clouddiensten. Je reageert tijdig op incidenten, verzoeken en wijzigingen. Je bent als support engineer ook probleemeigenaar van gecreëerde incidenten. Je houdt de lopende problemen bij en zorgt ervoor dat problemen tijdig worden geanalyseerd en opgelost.

Nog even over ons:

Destiny geeft ondernemers de vrijheid terug. Vrijheid om te communiceren waar en wanneer je dat wilt, zonder concessies te doen op bereikbaarheid of veiligheid.

Onze ambitie? Een toonaangevende secure cloud communicatieprovider worden die ondernemers in heel Europa in staat stelt efficiënter en professioneler samen te werken. Zij krijgen hierbij een VIP-klantervaring. As it should be.

Solliciteer nu

Vul hier je gegevens in dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Vul een geldig e-mailadres in
Ongeldige invoer
Upload je CV (.docx/.pdf) om verder te gaan
Upload je motivatiebrief (.docx/.pdf) om verder te gaan

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

Solliciteren?

Dat begrijpen wij. Solliciteren kan via het contactformulier. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Kim van Zendkracht.

Kim Feij

0618237126
Consultant
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

*Acquisitie op basis van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Onze CORE Destiny

Wij pakken het net even iets anders aan

11.5K+

Gelukkige klanten

150K+

Cloud communicatie gebruikers

250+

Enthousiaste werknemers

400+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.