5 customer experience trends voor 2020 [whitepaper]

De customer experience krijgt steeds meer speelruimte in het bedrijfsleven dan een aantal jaar geleden, toen hij vaak in één adem werd genoemd met de klantenservice. We weten inmiddels dat die twee totaal verschillende dingen zijn. De klantervaring is vandaag de dag een belangrijk onderdeel van de bedrijfsstrategie voor élk merk. Elke werknemer zou ermee bezig moeten zijn.

In ons whitepaper doen we onderzoek naar trends die de klantervaring in 2020 gaan vormen. Zo zul je zien dat bedrijven echt zullen móeten veranderen, willen ze bij blijven. Dus jij ook. Hoe je dat gaat doen? Dat lees je in ons gratis whitepaper dat je hieronder kunt downloaden.

Na het lezen van dit whitepaper weet je:

  • Wat de term customer experience inhoudt;

  • Wat jouw organisatie kan doen om de klantbeleving te verbeteren en voorop te blijven lopen;

  • Waarom jouw organisatie (digitaal) zal moeten transformeren;

  • Wat de invloed van robots op de klantervaring gaat zijn;

  • Welke trends het komende jaar invloed gaan hebben op de klantervaring.

De customer experience in 2020

Hoe gaat jouw organisatie in 2020 inspelen op de customer experience? Je vindt je inspiratie in ons whitepaper.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Volg het laatste nieuws over cloud telecom, technologie & security